תנועת הנשים הדמוקרטיות תקיים סמינר פעילות בנצרת

תנועת הנשים הדמוקרטיות בישראל (תנד"י) תקיים סמינר פעילות בנצרת ביום שישי 30 בספטמבר ובשבת 15 באוקטובר, החל משעה 9:00, במלון סנט גבריאל שבנצרת. הסמינר מיועד להכשרת חברות התנועה וכל המתעניינות בהגברת הפעילות הציבורית ולהעמקת מעורבותן של נשים בעיצוב הפוליטיקה, החברה והכלכלה. הסמינר ייערך בערבית ובעברית.

2016-09-22_193700

פעילות תנד"י ותיקות: תמר גוז'נסקי, סלווה סרוג'י, סמירה חורי (בידה זר פרחים) ופתחיה סגייר בהפגנת ה-1 במאי במרכז נצרת (צילום: אל אתיחאד)

ביום שישי 30 בספטמבר הסמינר ייפתח בהרצאה של ד"ר אפרים דוידי שתעסוק ב"נשים בחברה הישראלית תמונת מצב". לאחר מכן ח"כ לשעבר מוחמד ברכה (חד"ש) ויו"ר ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בישראל, יתייחס לתפקידה של ועדת המעקב בקידום הנשים הערביות. עוד בשעות הבוקר, מוסא סגייר ידבר על "מעמד האישה באיסלאם ומרד התרבות בחברה הערבית". אחרי ארוחת הצהריים תתקיים הרצאה נוספת, של ד"ר סארה מחאמיד ובמרכזה בריאות האישה.

כעבור שבועיים, ב-15 באוקטובר, הסמינר ייפתח בשיחה עם פתחיה סגייר על שוויון מגדרי. בשעה 10:45 צפויה ההרצאה של יו"ר סיעת חד"ש בנעמ"ת, ד"ר רודיינה ג'ראיסי, המכהנת גם כיו"ר נעמ"ת בנצרת, על מצבן של הנשים העובדות בישראל. עוד בבוקר: שאלות התארגנות הנשים עם מחמד ח'ליליה; ולאחר ארוחת הצהריים יתקיים מפגש עם יו"ר הוועדה למעמד האישה ולשוויון מגדרי של הכנסת, ח"כ עאידה תומאסלימאן (חד"ש הרשימה המשותפת) שיעסוק בתקציב המדינה ממבטן של הנשים.

לפרטים נוספים והרשמה, משרדי תנד"י בנצרת: טל' 04-6084263; או 050-4209082