רצח בכפר אבטין; כנס על אלימות המשטרה כלפי האזרחים הערבים  

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש), יערוך ביום שני הקרוב, בשעה 13:00 כנס במשכן הכנסת בו נפגעי אלימות משטרתית יציגו את המקרים שחוו. עוד ישתתפו משפטנים וארגוני חברה אזרחית שידונו בנושא האלימות המשטרתית.

יצוין שבאירועים האחרונים אזרחים ערבים רבים נפגעו מאלימות משטרתית ומהפרות זכויות בבתיהם, בתחנות משטרה ובזמן מעצרים, במהלך הפגנות נגד הכיבוש, המצור והתקיפה בעזה. השר לביטחון פנים עמר בר-לב יגיע לשאת דברים על האלימות ברחוב הערבי ומשמעויותיה.

המשטרה פתחה הלילה (בין שישי לשבת) בחקירת אירוע חשד לרצח בכפר אבטין בו נקבע מותם של שני תושבי המקום, אח ואחות. חסן רמיחי (56) נורה ונהרג וגם אחותו סובחיה רמיחי (60) מצאה את מותה בתקרית. בתחילה חשדו החוקרים שהוזעקו לזירה כי הוכתה למוות, אך כעת נבדק גם חשד שהיא לקתה בליבה בזירה ונפלה. בתקרית נורתה גם קרובת משפחתם של האחים, אישה בת 44. היא נפצעה באורח בינוני בזמן שניסתה להתרחק מהמקום.

כמו כן, תושב עראבה בן 30 נפצע בצהריים באורח קשה כתוצאה מירי. צוות חיאן העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהוא מורדם ומונשם, עם פגיעות בגפיים ובבטן. מתחילת השנה נרצחו 60 בני אדם בחברה הערבית.