פעילי חד"ש מצטרפים למחאת תנועות השלום נגד 'מבצע המאחזים' של המתנחלים

פעילי חד"ש יצטרפו למחאת תנועות השלום לקראת "מבצע המאחזים" שצפוי מחר (רביעי). אנשי תנועת "נחלה" בראשות פעילת הימין דניאלה וייס, יחד עם מאות מתנחלים צפויים להגיע לשלוש נקודות בשטחים הפלסטינים הכבושים על מנת להקים התנחלויות חדשות.

במקביל פעילי תנועות שלום, ובהן שלום עכשיו, לוחמים לשלום, שוברים שתיקה, מסתכלים לכיבוש בעיניים, קריים מיניסטר, מחסום-וואצ' מתכוונים להפגין תחת הכותרת "עוצרים את פושעים המאחזים". לדבריהן "למה מה חשבתם שיקרה כשהמיליציות של בן גביר וסמוטריץ' מתכננות להקים 10 מאחזים עברייניים חדשים בלילה אחד? שנשב בשקט? שנאפשר לכנופייה המשיחית הזאת להכתיב את העתיד של כולנו? לא הולך לקרות. לא במשמרת שלנו".

עוד נמסר "שנים רבות מדי התרגלנו לכך שהימין המשיחי על שלוחותיו השונות – בגבעות ובכנסת, מנסה לשרוף את המדינה. והם מצידם התרגלו לכך שהמדינה מעודדת אותם, בשתיקה או בגיבוי מלא ושאין להם קונטרה בשטח. הפושעים היחידים שמעזים להכריז בגלוי על תוכניות השוד שלהם הם פושעים שהתרגלו שבהם לא נוגעים, שהם חסינים מהחוק. וכך אפשר להשתולל: הזרוע הצבאית תגנוב עוד גבעה, תתעלל בעוד פלסטינים, והזרוע המדינית תגבה אותם מהכנסת ואולי מהממשלה. אם חשבתם שהם יעצרו בשטחים, תחשבו שוב. התוכנית שלהם מרחיקת לכת הרבה יותר: להביא לתוך גבולות ישראל את מה שעבד להם בשטחים. תשכחו מערכים כמו חופש, זכויות, כבוד האדם".

יצוין שהמשטרה עצרה ביום שלישי שעבר בכיכר הבימה בתל-אביב שלושה פעילים של התנועה מסתכלים לכיבוש בעיניים שמחו נגד מיצג של מתנחלים. המחאה נערכה בעת שאנשי תנועת "נחלה" קיימו מיצג במסגרת מסע התרמה לקראת אירוע הקמת המאחזים בלתי חוקיים המתוכנן למחר. ח"כ עופר כסיף (חד"ש – הרשימה המשותפת) פנה לראש הממשלה יאיר לפיד, לשר הביטחון פנים עמר בר-לב ולשר הביטחון ובני גנץ בדרישה לעצור את תכנית המתנחלים להקמת המאחזים. "בידכם היכולת והחובה לעצור את הפשע המתוכנן ועליכם מוטלת האחריות לכל תוצאה, חלילה ומסע הגזל יצא לדרכו. פעלו כעת כנגד העוולה המשתוללת הזאת", כתב.

 

להרשמה:

https://forms.gle/3XfopgsS9h7v6eyt8

 

עוד בנושא: https://zoha.org.il/113936