הדיון על סגירת המועדון 'מולתקא-מפגש' מגיע לבית המשפט העליון

הדיון על סגירת המועדון "מולתקאמפגש" שמפעיל הפורום לדוקיום בנגב בעיר בארשבע מגיע ביום רביעי הקרוב לבית המשפט העליון. פעילי הפורום מסרו "אנו נאבקים ונאבקות נגד הצנזורה, סתימת הפיות וההשתקה! מולתקאמפגש עומד בפני סגירה
וביום רביעי הקרוב יתקיים דיון בעתירה שלנו לבית המשפט העליון נגד צו הפינוי של עיריית באר שבע".

2018-12-19_202324

פעילות במולקתאמפגש בבארשבע בקיץ האחרון (צילום: פורום דוקיום)

זה עשור שמולתקאמפגש משמש כמרכז הפעילות והמפגש היחיד בבארשבע ליהודים וערבים. שופט בית המחוזי קבע כי פעילותו דומה "להקים מועדון של כהנא באום אל פחם". "ברור כי סכנת הסגירה שניצבת בפנינו היא לא גזירה משמיים אלא תוצאה של החלטה פוליטית, המבוססת על קמפיין שקרי ומסית של גורמי ימין בעיר.קיווינו שראש העיר דנילוביץ' יתעשת, קיווינו שמערכת המשפט תעמוד לצדנו, וכעת אנו עותרים עד לבית המשפט העליון במטרה לזכות בצדק, ולהבטיח את חופש הביטוי בנגב, ובארצנו בכלל!", מסרו עוד.

מולתקאמפגש מאפשר מדי שנה לאלפי יהודים וערבים להכיר, להיפגש ולפעול יחד למען עתיד משותף ולמען נגב צודק יותר לכולנו. לאורך כל השנה מתקיימים במקום אירועים, דיונים, הקרנות סרטים, ערבי מוזיקה, הרצאות ומפגשים של הקהילות השונות בבאר שבע וסביבתה. "אין בכוונתו להיעלם, אנחנו מתכוונים להמשיך ולהיאבק על זכותנו לחופש ביטוי ודעה, מתוך אמונה שלמה שבבארשבע יש מקום לכולנו".

האירוע בפייסבוק:

https://he-il.facebook.com/events/567538433672483