גזענים תומכי טרור לא רצויים: תושבי דרום תל-אביב יפגינו נגד ח"כ בן גביר

תחת הסיסמא "בעד דרום תל אביב – נגד גזענות" תושבי שכונות דרום העיר יפגינו מחר (רביעי) נגד ח"כ בן איתמר גביר (הציונות הדתית). המארגנים של המחאה קראו  "בואו נעמוד ביחד למען הזכויות והבטיחות של קהילות דרום תל אביב".

בן גביר עומד להתארח ל"ערב בסוכה" בגינת שפירא, "אך הוא פולש אל מרכז השכונה שלנו, בהזמנתם של קמפיינרים גזעניים ששואפים 'לטהר' את דרום תל אביב מהאוכלוסיות המגוונות שלה. בעוד כמה שבועות, כל הארץ הולכת להצביע בבחירות, ואנחנו רוצים להעביר מסר ברור מאוד שהפוליטיקה המסוכנת של החבורה הזו לא תתקבל כאן בשום צורה", הדגישו.

"אנחנו, תושבי דרום תל אביב, לא נעמוד בשקט מול התאספות של גזענים קיצוניים ותומכי טרור שבאים אלינו, לחצר האחורי שלנו, לעשות פוליטיקה מציתה בתוך השכונה שלנו על חשבון השכונה שלנו", הוסיפו.

עוד הם ביקשו "לעמוד איתנו במחאה וסולידריות, להראות שפוליטיקאים מסוכנים וגזענים אלימים לא רצויים בקהילה שלנו או בשום מקום בדרום תל אביב. תביאו טמבורינים ותופים, מחבתות ומקלות, שופרים ופעמונים, לולבים לנער, וכל כלי רעש שנמצא אצלכם בבית. אנחנו הולכים להשתלט על המרחב שלנו, ונעביר את המסר שגזענים לא מוזמנים בקהילה המהממת הזאת." המחאה תתקיים ברחוב אריה דה מודינה, החל משעה 15:30.

 

האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/2036380360083812