עדות במשפטו של חגי מטר: פוטר כי עמד בראש הוועד

 תפנית מפתיעה במשפטו של חגי מטר וההסתדרות נגד "מעריב": עורך המקומונים של "מעריב", יובל היימן, העיד אתמול (ראשון) כי קיבל הוראה שלא להשאיר בתפקידו את חגי מטר, לשעבר יו"ר ועד הפעולה של עיתונאי "מעריב". "כשהתחיל הליך המינויים לגבי מי יישאר ומי לא, ביקשו ממני לא להשאיר את חגי מטר, כי הוא היווה מקום לבעיה מבחינת זה שהוא היה יו"ר הוועד והוא היה לוחמני. לכאורה אני החלטתי, אבל הייתה דרישה שלא יישאר, ואני מילאתי אחרי ההוראה", אמר היימן בדיון בבית הדין לעבודה בתל-אביב.

 

אתמול בבית הדין לעבודה בתל-אביב: עו"ד אמיר בשה ועו"ד שי תקן. בשורה האמצעית: חגי מטר, גבי גולדמן ועומר קדרון. מאחור: יובל היימן (צילום: יאיר טרצי'צקי)

ארגון העיתונאים וההסתדרות מנהלים מזה חודשים ארוכים תביעה נגד "מעריב" בדרישה להשיב לעבודה את מטר, בטענה כי אי המשך העסקתו של מטר ככתב המקומונים נועדה לפגוע בהתארגנות העובדים בעיתון. בית הדין הארצי לעבודה דחה בקשה לסעד זמני להחזרתו של מטר לעבודתו. לאחר דיון בדלתיים סגורות הוחלט כי ייערך משא ומתן בין הצדדים במשך 24 שעות, שבו ינסו להגיע לפשרה להמשך העסקתו של מטר ב"מעריב". אם הצדדים לא יגיעו להסכמה יימשך ההליך המשפטי, הסיכומים וההכרעה.

עוד בנושא:

http://maki.org.il/he/index.php/workers/122-articles/14486

http://maki.org.il/he/index.php/workers/125-news/15496