שיאני הנוכחות בכנסת הם חברי סיעת חד"ש-תע"ל ובראשם איימן עודה

שיאן הנוכחות במשכן הכנסת בשבוע שעבר, בין התאריכים 17 במרץ ועד 21 במרץ, הוא יו"ר סיעת חד"ש-תע"ל, ח"כ איימן עודה, שנכח בחמשת ימי העבודה של הכנסת כמעט 56 שעות, כלומר 11 שעות עבודה בכל יום בממוצע. כך חושף הבוקר (שני) אתר התחקירים "שקוף" העוקב אחרי פעילות הכנסת.

עוד עולה כי הסיעה שחברי כנסת מטעמה שהו הכי הרבה זמן בכנסת שבוע שעבר היא חד"ש-תע"ל עם יותר מ-35 שעות שהייה בממוצע לח"כ. לעומת זאת, ח"כ אביגדור ליברמן נכח רק ביום שני במשכן, בזמן כולל של 7:11 שעות. ח"כ יאיר לפיד נכח גם הוא רק באותו יום, בזמן כולל של 9:19 שעות בלבד. זאת, למרות שבאחרונה יו"ר ישראל ביתנו, ליברמן ויו"ר יש עתיד לפיד דרשו באחרונה לבטל את פגרת הכנסת שתחל בעוד כשבוע וחצי.

בתחתית הרשימה ניתן למצוא את יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, המאכלס באופן די קבוע את המקומות האחרונים בטבלאות הנוכחות בכנסת, גם בתקופת המלחמה וגם לפניה. דרעי הגיע השבוע לכנסת למשך שעה שלמה ו-21 דקות בלבד. מעליו ברשימה נמצאת ח"כ מיכל שיר (יש עתיד), עם נוכחות של 4:49 שעות.

יצוין שעל פי תחקיר נוסף שפורסם ב"שקוף", הסיעה המובילה בהגשת השאילתות בעת המלחמה היא חד"ש-תע"ל שנמצאת במקום הראשון גם בכמות כוללת לסיעה, וגם במספר השאילתות שהגיש בממוצע כל חבר כנסת: 38 שאילתות הוגשו על ידי חמישה חברי הסיעה. ח"כ עופר כסיף (חד"ש-תע"ל) הוא שיאן השאילתות, עם 21 שאילתות, 11 מהן ישירות.

לתחקיר המלא:

השבוע שהיה בכנסת: האופוזיציה מגיעה למשכן פחות מהקואליציה

עוד בנושא: https://zoha.org.il/128116/