ריאיון עם ח"כ כסיף: נתניהו שקרן גדול – הערבים לא ממש מעניינים אותו

"נתניהו שקרן גדול – הערבים לא ממש מעניינים אותו", כך אמר ח"כ עופר כסיף (חד"ש – הרשימה המשותפת) בריאיון שפורסם הבוקר (חמישי) באתר התקשרות והמדיה "אייס". לדברי ח"כ כסיף "רק לאחרונה שמענו על הברית של נתניהו, ולא בפעם הראשונה עם הכהניסט בן גביר. זה נורא ואיום. תלמידו של כהנא שהמצע שלו לא שונה בכלום מחוקי נירנברג, ובן גביר יכול להגיד עד מחר שהוא לא לגמרי כהניסט, אנחנו יודעים איזו תמונה הייתה לו בסלון של רב המרצחים גולדשטיין, והוא הוריד אותה לא בגלל שהוא הבין שזה לא בסדר אלא בגלל שהוא הבין שזה מזיק לו פוליטית. זו התנועה, ואיתם רוצה נתניהו להקים ממשלה וקואליציה ומעודד אותם לרוץ עם סמוטריץ' שגם לא יותר טוב ממנו והעידוד לפשעים יום יום בשטחים הכבושים".

ח"כ עופר כסיף מתחסן נגד נגיף הקורונה וקורא להתחסן (צילום: זו הדרך)

 

כסיף גם מתח בריאיון ביקורת קשה על התנהלותם של ראש הממשלה בנימין נתניהו וממשלתו הימנית במהלך מגפת הקורונה: "כדי לשרת עבריין נמלט הוא מכר את כל החברה שלנו ופגע בשכירים, בנשים, בקשישים ובסטודנטים". איך הוא פגע? כל מה שהוא עשה עם מדיניות הסגרים. הקורונה קיימת, אני לא מכחיש קורונה, היא הורגת וצריך להיאבק בה וצריך להתחסן ולהימנע מהתקהלויות במקומות סגורים, הכול נכון. אבל כל מה שנתניהו החליט בשנה האחרונה נעשו מתוך שיקולים אינטרסנטיים של העבריין הנמלט מבלפור: סגרים, פגיעה חברתית כלכלית שפגעה בכל האוכלוסיות המוחלשות ביותר: מיליון מבטלים, סטודנטים, קשישים, נשים הסובלות מאלימות במשפחה –  כל אלה הופקרו במודע על ידי העבריין הנמלט רק כדי שזה ישרת אותו. הוא לא שמע לקולות המומחים שהתפטרו אחר כך ואמרו שלא מקשיבים להם, שלא רוצים להקשיב להם. נתניהו רוצה לקדם מה שמשרת אותו".

על החזון הקומוניסטי במאה ה-21, ח"כ הסביר: החזון לחלוטין ריאלי, הקורונה הוכיחה, כאילו מישהו היה צריך הוכחה, שהשיטה הקפיטליסטית לא יכולה לעבוד ובטח לא אל מול בעיות קשות. למשל בעיית האקלים – הקפיטליזם לא יכול לתת תשובה ואני מאוד אופטימי: הסוציאליזם הדמוקרטי זה הפתרון ואני מאמין שיותר אנשים, לאור בעיית האקלים והקורונה, יבינו שהקפיטליזם הורג ומזיק ומנצל את האדם ופוגע בטבע וגורם למגפות ולבעיות סביבתיות. אני מאמין ששתיהן, בעיות האקלים והקורונה, בעקבותיהם בני אדם יבינו שהפתרון חייב להיות סוציאליסטי: לא מחר, לא עוד שנה, אבל זה יקרה. אנחנו צריכים לדאוג לזה".

 

לריאיון המלא שפורסם הבוקר ב"אייס":

http://www.ice.co.il/hotnews/news/article/809918