בבנימינה הפגינו נגד נתניהו ושלטון הימין; מחאות במוצ"ש בי-ם וברחבי הארץ

כמאתיים בני אדם הפגינו אמש (חמישי) נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ונגד השחיתות השלטונית בבנימינה. המפגינים צעדו בתהלוכה לעבר גן המייסדים וקיימו עצרת מול תחנת הרכבת השתתפות אמנים. כמה עשרות תומכי ליכוד התייצבו במקום, אך לא נרשמו אירועים אלימים.

שושקה: "גם בגשם כשרטוב מחליפים שלטון רקוב!" (צילום: זאב אנגלמאיר)

 

אחת התנועות שיזמו את המחאה אמש היא חקירה עכשיו שמסרה "הנאשם בפלילים מתראיין בערוץ 12 וממשיך לטוות את הנרטיב השקרי שלו: יוצר מציאות שלא קיימת, מטווח את יריביו הפוליטיים, מפאר את עשייתו ומתעלם ממחדליו הקשים וטיפולו הכושל במשבר הקורונה. אנחנו, הציבור, משלמים את המחיר. כפי שאנו נוהגים כבר 8 חודשים ברציפות, ועכשיו אפילו יותר מתמיד, אנחנו האזרחים ממשיכים להפגין בכל הכוח ברחובות. במקביל, מבלי להרפות, אנו מעודדים את כולם לצאת להצביע וקוראים להעלאת אחוז ההצבעה".

"הכתובת למאבק, הוא נתניהו הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, ולכן כל הדרכים מובילות אל בלפור", הוסיפו קראו להשתתף מחר (מוצ"ש) בהפגנה ליד מעון ראש הממשלה בבלפור. פעילי התנועה יפגינו כבר בשעה 18:30 בגשר המיתרים בכניסה לירושלים. עוד נמסר על הפגנה נוספת נגד שלטון הימין שתתקיים ביום שני הקרוב, 22 בפברואר, בשעה 17:00 בדמרי סנטר בכפר סבא.

 

סרטון – מפגינים אמש בבנימינה:

https://www.facebook.com/maoz.inon/videos/10160476046259989