פעילי מאבק הנכים ישתתפו בהפגנה נגד שחיתות שלטון הימין בכיכר הבימה במוצ"ש

הפגנה מס' 61 למניין ההפגנות נגד השחיתות השלטונית של הימין תתקיים מחר, מוצ"ש, בשעה 20:00, בכיכר הבימה בתלאביב. בעצרת ישתתפו ד"ר ירון זליכה, לשעבר החשב הכללי של האוצר וצעירה נחמיאס, מ"נכים הופכים לפנתרים", שתאמר מה היא חושבת על העלאת שכר השרים השבוע ומדוע המאבק נגד השחיתות השלטונית הוא בןברית של מאבק הנכים.

מהכיכר תצא ההפגנה לביתו של בעל ההון קובי מימון ברוטשילד 30. "אנו קוראים לחקור את שוד הגז ואת הקשר בין נתניהו למימון", מסרו מארגניה. המחאה תעסוק גם שערורייה שפרצה לאחר פרסום פרשת הצוללות והודעת היועץ המשפטי לממשלה כי "אין חשד לפלילים" בפרשה הזאת נמשכת על רקע ההדלפות כי מתגבשות המלצות להעמדה לדין של שני שליחיו של ראש הממשלה, עוה"ד שמרון ומולכו. כמו כן "נדבר גם על פרשיות השחיתות במפלגתו של אביגדור ליברמן, על המידע המסווג שהעביר יעקב פרי מ'יש עתיד' לידי החשוד אז והיום אריה דרעי, על שתי קדנציות לראש ממשלה.

2018-01-19_163944

עוד מסרו המארגנים "קומו מהכורסה, צאו מהבית ובואו להפגין למען עתיד המדינה ועתיד ילדינו. תביאו דגלים, שלטים, תופים והכי חשוב, בואו עם כל בני משפחה, השכנים, החברים ושתפו את האיוונט בפייסבוק, בוואטסאפ, בדוא"ל ובכל דרך אחרת כי הכוח בידכם". מדי שבת יתקיימו מחאות נוספות בשעה 19:30: קרית שמונה צומת מצודות (נחמיה); ראש פינה צומת ראש פינה; עמק הירדן צומת צמח; נהריה צומת נהריה ליד התותח; חיפה אודיטוריום מרכז הכרמל; עפולה כיכר העצמאות שד' הנשיא 12; צומת כרכור; צומת העוגן; נתניה קניון עיר ימים, בני ברמן 2; כפר סבא ויצמן 63; נס ציונה צומת וייצמן בן גוריון ; רחובות גן המייסדים; קרית גת צומת פלוגות; מודיעין צומת שילת; ירושלים כיכר פריז; באר שבע מרכז המורים מול בית חולים ליד אוניברסיטה בן גוריון ואילת קניון פנינת אילת.