משפחות החטופים התפרצו לנאום נתניהו בכנסת; ח"כ כסיף: כולם תמורת כולם

ישיבה מיוחדת למען החטופים התקיימה אתמול (שני) במליאת הכנסת בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרים וחברי כנסת. כמאה מבני משפחות החטופים הגיעו ליציע שבמליאה והחזיקו שלטים עליהם נכתב "מה אם זה היה אבא או הבן שלך?" ו-"80 יום – כל דקה היא גיהנום" וצילומי יקיריהם שבשבי החמאס. שר הביטחון יואב גלנט והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נעדרו מהישיבה.

המשפחות התפרצו לנאומו נתניהו בכנסת שאמר כי ללא לחץ צבאי ישראל לא תוכל להחזיר את קרוביהם. המשפחות קראו "אין זמן, עכשיו! עכשיו!", בעת שנתניהו אמר: "לא נפסיק להילחם, לא נעצור עד לניצחון. צריכים זמן, חייבים להמשיך עד הסוף".

ח”כ עופר כסיף (חד"ש) השתתף בדיון וקרא להחזיר את כולם הביתה ועכשיו. הוא הדגיש כי "המשך המלחמה לא ישחרר את החטופים בחיים, הוא רק יהרוג בהם. הדרך היחידה לשחרורם היא דרך המו”מ, סיום המלחמה ועסקת חילופים של 'כולם תמורת כולם'".

עוד הוסיף ח"כ כסיף כי “את נתניהו וחבורת כהנאיו לא מעניינים החטופים. חיי האדם וכבודו מהווים עיקרון בסיסי בדמוקרטיה לה אנו מחויבים, אבל הוא גם ערך יסוד ביהדות, את שמה רבים בבית זה נושאים לשווא ומעוותים לכדי מוטציה משיחית של פולחן דם ומוות; האדם עבורנו הוא הערך העליון מכאן עמדתנו הנחרצת בעד שחרורם המיידי של כל החטופים והצלתם". יצוין שבשעות הערב משפחות החטופים והנעדרים הפגינו מול בסיס הקריה בתל אביב, בו התקיימה ישיבת קבינט המלחמה. הם המתינו לשרים בכניסה לקריה עם 129 שעוני חול כדי לבקש מהשרים: "עצרו את הרכב, תסתכלו לנו בעיניים לפני שאתם מקבלים החלטה".

סרטון – דברי ח"כ עופר כסיף, אתמול, במליאת הכנסת:

https://www.youtube.com/watch?v=CvTXHwSeUfY

עוד בנושא: https://zoha.org.il/126282