ממשלת חרטא: עובדי תעשיית התרבות והאירועים יפגינו במוצ"ש בכיכר רבין

אנשי ועד הפעולה של תעשיית התרבות והאירועים מבטיחים לקיים הפגנת ענק במוצ"ש הקרוב, 11 ביולי בשעה 20:30 בכיכר רבין בתלאביב תחת הכותרת "מלחמה תזרימו את הכסף". במטה זועמים על ריבוי "תכניות הצלה" מבית היוצר של ממשלת הימין שאינן מתורגמות לסיוע ממשי.

ראשי הענף תובעים מהממשלה באופן חד משמעי להבטיח פיצוי מיידי למאות אלפי העובדים בתחום, שהם נטולי פרנסה כבר חודשים ארוכים. "נדמה שממשלת ישראל לא מבינה את גודל המשבר הכלכלי שעובר על אזרחי המדינה", מסר ארגון שחקני המסך (שח"ם). "אנחנו מכירים את הסיפורים של המשפחות שכבר ארבעה חודשים לא מתפרנסות. ממשלת ישראל, זו אחריות שלך לדאוג להם. כ–150 אלף איש מתעשיית התרבות זקוקים לכסף כדי לקנות אוכל, לשלם שכר דירה ולהתקיים. זו לא ממשלת חירום, זו ממשלת חרטא".

מטעם ועד הפעולה של תעשיית התרבות והאירועים הוסיפו: "מגפת הקורונה ממשיכה לגבות קורבנות מתעשיית האירועים והתרבות. ההחלטה להטיל גזרות נוספות ולסגור בשנית את עולם האירועים והתרבות חייבת להתקבל לצד הבטחה וקיום של מתן פיצוי כספי אמיתי למאות אלפי בני האדם שנמצאים בסיכון — ולא, זו לא 'חרטא', אלא אנשים אמיתיים שלא מכניסים כסף כבר ארבעה חודשים ועתידם לוט בערפל. הדרישה שלנו ברורה: כסף בכיסים עד לחזרתה לשגרה של התעשייה כולה".

עוד על ממשלת חרטא, בעמוד השער של גיליון "זו הדרך" האחרון:

http://maki.org.il/he/wp-content/uploads/2020/07/G28_2020.pdf