מחאה ביום שישי הקרוב בתל-אביב נגד הטרנספר של הכפר הפלסטיני ח'אן אל-אחמר

פורום מאבק בכיבוש של סניפי מק"י וחד"ש בתל אביב וקואליציה של ארגונים נוספים יזמו משמרת מחאה וסולידריות נוכח ההעברה בכפייה של תושבי הכפר הפלסטיני ח'אן אלאחמר, הצפויה לצאת לפועל בחודש הקרוב לאחר שאישרוה גם שופטי בג"ץ. בין המצטרפים למחאה: מרצ, קואליציית ח'אן אלאחמר, שלום עכשיו, לוחמים לשלום, חד"ש סטודנטים, תעאיוש, מסרבות, נשים בשחור, גוש שלום, יש גבול ועוד.

ההפגנה תתקיים ביום שישי הקרוב, 29 ביוני, בשעה 13:00, בשד' בן ציון פינת רח' המלך ג'ורג', תל אביב. המארגנים מסרו: "ביום שישי נפגין ביחד, יהודים וערבים, נגד התכנית הגזענית להרוס את הכפר הבדואי ח׳אן אלאחמר לטובת הרחבת ההתנחלות כפר אדומים".

2018-06-24_194907

התכנית, שהוכשרה בידי בג״ץ, תאפשר את הריסת הכפר ואת גירושם של כ-170 תושביו מאדמותיהם. תכנית הגירוש בכפייה היא חלק מאסטרטגיית הממשלה לייצר רצף טריטוריאלי של התנחלויות בין מעלה אדומים לירושלים, לסלק עוד ועוד קהילות פלסטיניות משטחי C כדי להכין את הקרקע לסיפוח שטחים אלה, להנציח את הכיבוש ולסכל כל אפשרות להקמת מדינה פלסטינית עצמאית.

"וכשם שהתעוררו השמאל וכוחות המיעוט הערביפלסטיני בישראל והתגייסו למאבק משותף למען אום אלחיראן, שבתוך תחומי הקו הירוק, כך אסור לנו להירדם בשמירה בח'אן אלאחמר. כפי שנחשפו שקרי הממשלה בזה אחר זה ביחס לתכנית לגרש אזרחים במדינה לטובת הקמת יישוב ליהודים בלבד, כך נקרא בקול גדול נגד גירוש קהילה פלסטינית והרחבת התנחלויות איכות החיים בגדה המערבית. זה הזמן שלנו, שוחרי הדמוקרטיה, השלום והצדק בארץ, להתייצב נגד הגזענות ולהיאבק נגד גירוש וגזל אדמות. הצטרפו אלינו

למערכה", נמסר עוד.

האירוע בפייסבוק:

https://he-il.facebook.com/events/2557385054486164