מוצ"ש בירושלים: הפגנה נוספת נגד הגזענות

 

הפגנה נוספת נגד הגזענות תתקיים מחר (מוצ"ש) בירושלים. דוברת הפעילים שארגנו את ההפגנה הראשונה מסרה "ביום חמישי לפני שבועיים השמענו ביחד קול נגד גזענות בכיכר ציון. אותה כיכר שהפכה למעוז של הסתה ואלימות גזענית, הייתה שלנו ללילה אחד.

ירושלים כמובן עוד לא השתנתה, אבל כדי ליצור ירושלים אחרת, אנחנו ממשיכים לפעול וקוראים לכם להצטרף אלינו. בואו נצבע את ירושלים בצבעים שלנו, צבעים של הומניזם וסובלנות".

2014-10-17_203858

לדברי הפעילים הירושלמים, הקיץ האחרון היה גדוש באלימות ושנאה, קריאות "מוות לערבים" הפכו לדבר יומיומי, ותקיפות נגד פלסטינים בעיר התרחשו מדי לילה. "הציבור הירושלמי חזר מהר לשגרה, אבל אנחנו לא שכחנו. לא נסכים לקבל את המציאות הגזענית המתקבעת מתחת למסווה מלאכותי של 'שקט'". כאמור, במוצאי שבת, בשעה 21:00, "ניפגש ברחבת המשביר ונשמיע קול ברור נגד הגזענות. במספרים גדולים נוכיח את הכוח שלנו במרחב הציבורי בירושלים, נחלק חומרי הסברה עם המסרים שלנו ונָראה שירושלים לא שותקת לגזענות. הפעולה הקודמת בכיכר ציון הצליחה בזכות המספר הגדול של אנשים שנכחו בה. זה הזמן לצאת מהבית ולהראות שיש לנו כוח ויכולת להפוך את המרחב הירושלמי למרחב חופשי, מכבד, ובטוח לכולנו, משותף ליהודים ולערבים".

האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/314868415371493/?ref=6&ref_notif_type=plan_user_invited