לא לכיבוש: מאות השתתפו בטקס הדלקת המשואות האלטרנטיבי של יש גבול בי-ם

מאות השתתפו אמש (רביעי) בטקס הדלקת המשואות האלטרנטיבי של יש גבול מול משרד ראש הממשלה בירושלים. בין הבאים: חברי הכנסת עופר כסיף (חד"ש – הרשימה המשותפת) ומוסי רז (מרצ).  יצוין שזו השנה ה-25 בה הטקס נערך במקום.

משתתפי הטקס השנתי של יש גבול, אמש, מול משרד ראש הממשלה בירושלים (צילום: אבשלום סטולר עזרא)

 

מנחה הערב, ד"ר ישי מונחין, הנמנה עם מייסדי התנועה הכריז "זו השנה ה-74 למדינה לנכבה וביום זה אנו אומרים ואומרות לא! לא לשחיתות, לא לכיבוש, לא לעוול
לא לזחיחות, לא לשאננות ולא לאטימות ביום זה אנחנו בוחרים ובוחרות להדליק משואות עם אלה שמקדישים ומקדישות את זמנם ומרצן להארת הפינות האפלות של החברה והמדיניות הישראלית, היום ותמיד".

בין מדליקי המשואות: עדי ארגוב (מסתכלים לכיבוש בעיניים), חתן פרס ישראל 2021 פרופ' עודד גולדרייך (מכון ויצמן); אורן פלד, מזכיר חד"ש י-ם וסרבן כיבוש;  יובל הלפרין, פעיל בפורום העובדים של חד"ש וב"מדינת פלסטין עכשיו", שלמה כברי, סרבן כיבוש; עו"ד בקי כהן-קשת (שומרי משפט – רבנים למען זכויות האדם), לידיה מלטין ונועם כוזר (בר-קיימא לתרבות, אמנות, מוסיקה ושלום), ד"ר אוקי מרושק (מדרשת אדם)ו חיים שדמי (יוצר ופעיל לשינוי חברתי ואזרחי). כמדי שנה, הילדים המשתתפים בטקס הדליקו את שתי המשואות האחרונות.