ח"כ תומא-סלימאן: סמוטריץ' הוא גזען ערבפוב מהזן השפל ביותר

שר התחבורה לשעבר, ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה), תקף אתמול (חמישי) את המיעוט הלאומי הערביפלסטיני בישראל ואמר כי "צריך לטפל בקצב הריבוי של הבדואים". במהלך סיור שערכו חברי סיעת ימינה בדרום, אמר סמוטריץ' כי "הבדואים מכפילים את עצמם כל 12 שנים ולכן זה משהו שצריך לטפל בו, זה סוג של איזו פצצה, שאם לא ננטרל את המנגנון שלה היא תתפוצץ עלינו הרבה יותר חזק".

הסיור של חברי הכנסת של ימינה בנגב (צילום: ימינה)

ח"כ עאידה תומאסלימאן (חד"ש הרשימה המשותפת) תקפה אמש בחריפות את סמוטריץ'. לדבריה "סמוטריץ' הוא גזען ערבפוב מהזן השפל ביותר. דעו שבפעם הבאה ששוטר ירה בערבי בדואי הוא קיבל השראה מדבריו הגזעניים של מי שהיה לפני רגע שר בממשלת ישראל". "מי שמסתכל עלינו כאיום דמוגרפי וכפצצה מבקש עכשיו ׳לנטרל׳, ואנחנו יודעים מה זה אומר. מזכיר אמירות מסוכנות בהיסטוריה דווקא נגד יהודים", אמרה תומאסלימאן.

גם הרשימה המשותפת הגיבה לסיור שערכה סיעת ימינה בנגב, "תושבי הנגב הערבים סובלים מהתעמרות המדינה הכוללת גירוש מבתיהם ומאדמותיהם, הריסת אלפי בתים בשנה, הזנחה ומניעה של תשתיות חיוניות כמו מים, ביוב וחשמל, המתת יבולים והרס שדות, הסתה, ועוד. אנשי 'ימינה' ו'רגבים' הם חבורה של גזענים קיצוניים אשר מסיתים ביד אחת וגונבים אדמות התושבים הערבים בשנייה. תושבי הנגב הערבים לא השתלטו על אדמות מדינה, זו המדינה שקמה על אדמותיהם וגירשה אותם מהן. אנו נמשיך להיאבק להכרה מלאה בכל היישובים הערביםהבדואים בנגב ולשוויון מלא".