חברי הכנסת של חד"ש – מובילים בחקיקה למען ילדים

דו"ח של ארגון יוניסף, ארגון האו"ם להגנה על ילדים, קבע כי חברי הכנסת של חד"ש, ובראשם את חבר הכנסת דב חנין, נמצאים בצמרת הפעילות הפרלמנטרית למען ילדים. ח"כ חנין הוגדר ככמה מהחוקים שיזמתי בתחום כבר עברו סופית. למשל: העלאת גיל הנישואין, הליכים חילופיים לנוער וילדים במשפט הפלילי, איסור הפליה על רקע נטיה מינית וזהות מגדרית במערכת החינוך, זכות לדמי מחלה בגין היעדרות בשל מחלת ילד עם מוגבלות, איסור מכירת כרטיסי הגרלה לקטינים, הארכת פעילות הקרן לילדים ונוער בסיכון.
עכשיו אני נאבק על כמה חוקי הגנת הילדים נוספים: השבת אחיות בריאות התלמיד לבתי הספר כחלק מהמערכת הציבורית וחקיקת חוק סביבה חינוכית בריאה הקובע חובות ניטור, פיקוח, הפחתה ומניעה של זיהום וקרינה בסביבת בתי ספר וגני ילדים.
קודמתי ח״כ תמר גוז׳נסקי פתחה מסורת מפוארת של חקיקה להגנת ילדים. אמשיך לעשות ככל שאוכל כדי להמשיך באותה דר"נבחר הציבור שפעל יותר מכל ח"כ אחר למען ילדים". לדברי ח"כ חנין "ההערכה הזו של יוניסף ארגון האו"ם למען הילדים, שפורסמה הבוקר, חשובה לי במיוחד. כי קולם של הילדים לא מספיק נשמע במסדרונות השלטון, כי האינטרסים שלהם לא מספיק מוגנים, כי מצבם של ילדים הוא מראה מהחברה הישראלית כולה".

2014-11-17_202642

ח"כ חנין במפגש עם ראשי יוניסף במשכן הכנסת (צילום: יוניסף)

"ההשקעה בילדים היא ההשקעה החשובה ביותר שאנחנו יכולים לעשות", אמר מנכ" יוניסף ישראל, ג'וני קליין, שבירך את חברי הכנסת של חד"ש בגלל התמדתם בפעילות למען הילדים. יצוין שח"כ חנין העביר ארבעה חוקים ויזם עוד 44 הצעות חוק לטובת הילדים בישראל בשנת 2014.