השבוע: תערוכת אמנים מקוונת לגיוס משאבים למען ספריית גן לוינסקי

מכירת האמנות השנתית של ספריית גן לוינסקי תיערך בשבוע הקרוב. "השנה בחרנו להמשיך לדבוק בערכים החשובים לנו של שוויון, סולידריות חברתית וזכויות אדם, ולהציע אמנות מצוינת במחיר חד-פעמי שההכנסות ממכירותיה הן תרומה למטרה טובה וחשובה", מסרו הפעילים. התערוכה תתקיים באופן מקוון בין 10 ל-13 באפריל (ארבעה ימים בלבד). כמו בכל שנה יוצעו למכירה מאות עבודות אמנות מקוריות במחיר אחיד של 2,000 שקל.

ספריית גן לוינסקי היא מרכז קהילתי-חינוכי הפועל בשכונה נווה שאנן בתל-אביב – אחת השכונות המוחלשות ביותר בארץ. בעשרים השנים האחרונות הפכה השכונה מרכז חייהן של קהילות מבקשי המקלט ומהגרי העבודה בישראל. אין בשכונה מתנ"ס, ספרייה ציבורית או מרכז קהילתי, ובוודאי שלא כזה המסוגל להתמודד עם המורכבות של הפסיפס האתני-תרבותי בשכונה.

מול מציאות זו, הקימה עמותת ארטים את "ספריית גן לוינסקי" – מרכז קהילתי, ששם לו למטרה לקדם את העיסוק בחינוך, בתרבות ובאמנות בשכונה. מטרתם של כל הפרויקטים שמפעילה ספריית גן לוינסקי היא לקדם חברה הוגנת, שוויונית ושיתופית למען מבקשי המקלט, מהגרי העבודה, תושבי ישראל ומשפחותיהם. הדבר נעשה באמצעות שלוש תכניות מרכזיות: מרכז קהילתי לילדים ולנוער, מרכז קורסים והכשרות למבוגרים וקידום זכויות חינוכיות של ילדים.

עוד על ספריית גן לוינסקי:

https://www.thegardenlibrary.com/