אלפים בהלוויית הנער הפלסטיני שנהרג על ידי חיילי צה"ל בכביש 443

כ-5,000 בני משפחה, מכרים ואישי ציבור, בהם ח"כ איימן עודה (חד"ש), יו"ר הרשימה המשותפת, השתתפו אתמול (חמישי) בהלווייתו של הנער הפלסטיני מחמוד בדראן בכפרו בית עור א-תחתא. בדראן בן ה-15 נהרג ביום שלישי לפנות בוקר מאש צה"ל בזמן שנסע ברכב בכביש 443.  על כך מסר הבוקר העיתון "אל אתיחאד".

"אני מבטיח לך מחמוד, לפניך ולחיוכך, שאנחנו נמשיך להיאבק בכיבוש הארור הזה", אמר ח"כ עודה בהלוויה. "נעשה הכול כדי שאתה תהיה הנופל האחרון. ילדינו הם לא הילדים הטובים ביותר בעולם, אך אין ילד בעולם שהוא טוב יותר ממחמוד ומילדי פלסטין". ח"כ עודה פנה לאביו של מחמוד, רפעאת, ואמר: "בדבריך אתה מבטא את ערכי האנושיות והכבוד העצמי, והם העדות לניצחון החיים של עמנו".

2016-06-24_192231

ח"כ עודה עם אביו של הנער שנרצח (צילום: אל אתיחאד)

 

בתום ההלוויה מסר ח"כ עודה: "השתתפתי היום בלוויה של השהיד מחמוד ראפת בדראן בן ה-15. האנושיות של אבא שלו ריגשה אותי במעמקי נפשי. אני מאמין שהמלים שאמר האב ראפת על הקבר של בנו ירגשו גם אתכם: 'איבדתי את מחמוד אתם לא יודעים מה היה מחמוד עבורי, ובכל זאת אם הדם של מחמוד ימנע את הפשע הבא נגד ילדים אחרים, אני מוכן לוותר ולסלוח. אני מסתכל על מה שקרה לא כבעיה אישית או משפחית או שבטית, הבעיה היא בעיה פוליטית. הגיע הזמן שהעם הזה יקבל את הזכויות שלו, הגיע הזמן שהעולם יתבייש, הגיע הזמן שתקום מדינת פלסטין העצמאית'".