תא חד"ש באונ' תל אביב בחר הנהגתו; ח"כ תומא-סלימאן תשתתף בדיון בקמפוס

חד"ש סטודנטים באוניברסיטת תל אביב ערך בשבוע שעבר את אסיפתו השנתית וצירף מספר גדול של סטודנטים חדשים לתא. באסיפה נכחו פאדי אבו יונס רכז חטיבת הסטודנטים במק"י וחד"ש ונועה לוי כנציגת סניף מק"י בתל אביב.

2016-11-28_205941

פעילות ופעילי חד"ש באוניברסיטת תלאביב (צילום: חד"ש)

את האסיפה פתח חסן מסארווה, מזכיר חד"ש סטודנטים, בסיכום פעילות שנה שעברה שכללה מספר פעילויות פוליטיות, חברתיות ותרבותיות והדגיש את מקומו של תא חד"ש בקמפוס ובמיוחד אירוע ציון יום הנכבה שהפך למנהג שנתי המושך אליו מאות סטודנטים ערבים ויהודים. אבו יונס התייחס בדבריו לחשיבות חד"ש סטודנטים בהנהגת המאבקים החברתיים והפוליטיים נגד הכיבוש והגזענות ולמען שלום וצדק חברתי. האסיפה בחרה את מזכירות חדשה לתא המורכבת מתשעה חברים: חסן מסארווה, סעיד ח'לאילה, מלאכ עמאר, עאדל דוח'אן, ג'ודי פקוסה, יוסף לאור, בשאר עלי, ביסאן סעדי וזכי שוואהנה.
בטרם סיום האסיפה, התאספה המזכירות החדשה ובחרה בשוואהנה כמזכיר חדש של התא. לדבריו "חד"ש בקרב הסטודנטים תמשיך את שיתופי הפעולה עם תנועות הסטודנטים הדמוקרטיות במאבקים הפוליטיים והחברתיים".

כמו כן, גיבש התא עם המזכירות החדשה תוכנית עבודה שנתית. אחד האירועים הראשונים של התא יתקיים ביום רביעי, 7 בדצמבר, בשעה 18:00 באולם בר שירה באוניברסיטה. באירוע: את ההצגה "אל גאיב עוזרו מעאה". זו הצגה פלסטינית הלוקחת את המשלים העממיים והופכת אותם לסצנות סאטיריות תיאטרליות בשילוב שירי השיח' אמאם. כמו כן, חברת הכנסת (חד"ש הרשימה המשותפת) עאידה תומאסלימאן תשתתף בדיון פוליטי על ההתפתחויות בארץ ובאזור.