ח"כ תומא-סליאמן זכתה במקום הראשון במדד של המשמר המגדרי בכנסת

יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, ח"כ עאידה תומאסליאמן (חד"ש הרשימה המשותפת) זכתה אתמול (שלישי) במקום הראשון במדד של המשמר המגדרי בכנסת. כך על פני"ם פרלמנט הנשים המנהיגות בישראל. גם חברה לסיעה, ח"כ דב חנין, קיבל אות בתחום המאבק למען הנשים בישראל. כך נמסר הבוקר בעיתון "אל אתיחאד".

2018-01-10_200531

חברי הכנסת תומאסלימאן וחנין לאחר קבלת האות (צילום: אל אתיחאד)

מחד"ש נמסר ש"בימים שהממשלה מנהיגה קו של הדרת נשים, ומבית רה"מ בוקעים קולות מחליאים של שוביניזם – אנו גאים לברך את ח"כ עאידה תומאסלימאן על זכייתה במקום הראשון במדד של המשמר המגדרי בכנסת. תומאסלימאן, חברת הלשכה הפוליטית של מק"י ויו"ר ועדת הכנסת לשוויון מגדרי, כבר שנים מובילה מאבק פמיניסטי עיקש נגד אלימות כלפי נשים, נגד ניצול ושיעבוד נשים ובעד שוויון מהותי ושלום, כחלק מהתפישה הסוציאליסטית והכוללת של חד"ש".

גם יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש) הצטרף למברכים וכתב בדף הפייסבוק "שניים מבין חברי הכנסת המצטיינים בעשייה לקידום זכויות ושוויון לנשים הם חברים ברשימה המשותפת חבריי חברי הכנסת עאידה תומאסלימאן ודב חנין. רק אתמול כולנו שמענו את האמירות השוביניסטיות נגד נשים שיצאו מפיו של בנו של רה"מ, רק אתמול ח"כית נאלחת תקפה אותנו על הדרך שבה אנחנו מגדלים את בננו! והיום, המשמר המגדרי בכנסת, מציין את החברים עאידה תומאסלימאן ודב חנין מבין הח"כים הפעילים והטובים ביותר למען זכויות ומעמד האישה. הערכה גדולה לשניהם!".