ח"כ כסיף על פעולת תג מחיר נוספת: כל דקה של כיבוש היא דקה של טרור

כתובות בעברית רוססו הלילה (בין חמישי לשישי) על מבנה בכפר עסירה אלקבלייה שבקרבת שכם בשטחים הפלסטינים הכבושים, ונזק כבד נגרם לרכב שהוצת. עוד נכתב "דם היהודי אינו הפקר", על אחד הבתים. כך מדווח העיתון "אל אתיחאד". פיגוע השנאה מצטרף למקרים נוספים של הצתת כלי רכב וריסוס כתובות בשטחים בידי מתנחלים בעת האחרונה.

לפני כשבועיים, הוצת טרקטור וכתובות גזעניות רוססו בכפר עוריף. לכלי הרכב נגרם נזק כבד, ובמחצבה בה נמצא נכתב "הרס מביא חורבן". במקביל, בכפר יאסוף השכן ניזוקו ארבעה כלי רכב ורוססו כתובות על גדר גן ילדים, בהן נכתב "לכו לאויב" ו"עם ישראל חי". תשעה ימים לפני כן התגלו שני כלי רכב שהוצתו בכפר פרעתא.

הרכב שהוצת הלילה בכפר עסירה אלקבלייה (צילום: אל אתיחאד)

לדברי ח"כ עופר כסיף (חד"ש הרשימה המשותפת): "טרור הכיבוש מופעל 24/7 – בידי הצבא ובידי המתנחלים, בניהול של ממשלת נתניהו ובעידודה. רק שלשום פורסם כי חיילים הטמינו מטענים לאוכלוסייה אזרחית. כל דקה של כיבוש היא דקה של טרור".

יצוין שח"כ כסיף מסר אתמול תנחומים למשפחתו של הרב שי אוחיון, אב לארבעה שנרצח בפתח תקווה בידי פלסטיני. לדברי ח"כ כסיף "רצח חפים מפשע ראוי לכל גנאי. בל נשכח שבניגוד לדברי נתניהו דווקא נרצחו חפים מפשע במהלך השנה האחרונה – פלסטינים רבים אותם נתניהו וחבורתו לא סופרים. הכיבוש אחראי לרצח, ומי שבאמת רוצה לעצור את הרצח חייב לדרוש את סיומו."