חד"ש מתמודדת בבחירות למועצת אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל-אביב

חד"ש מתמודדת בבחירות שייערכו מחר (שני) למועצת אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תלאביב. מתא חד"ש נמסר כי "אגודת הסטודנטים היא הארגון שאמור לייצג אותנו, הסטודנטיות והסטודנטים שלומדים פה. זה ארגון עם המון משאבים ויכולת השפעה גדולה".

אך לדברי פעילי חד"ש "במקום שאגודת הסטודנטים תוביל מאבקים לשינוי חברתי, כפי שמקובל ברחבי העולם, האגודה באוניברסיטת תל אביב משמשת חותמת גומי של הנהלת האוניברסיטה, מארגנת אירועי בידור ושירותי הדפסה ומהווה מקפצה לקריירה יוקרתית עבור היו"רים המתחלפים. אבל אפשר גם אחרת. האגודה יכולה להיות גורם פעיל ומשפיע עם אג'נדה חברתית ופוליטית ברורה, שישמיע את קולם של הסטודנטים ויקדם את הסוגיות החברתיות שחשובות לכם ולכן. זה תלוי בכך שלמועצת האגודה יבחרו נציגות ונציגים שרוצים לשנות, ושלא יפחדו להביע עמדה. זה מה שאנחנו מציעים".

חברי חד"ש סטודנטים המתמודדים בבחירות התחייבו לפעול למען זכויות העובדים בקמפוס, נגד אפליית הסטודנטיות והסטודנטים הערבים, למען שוויון מגדרי באוניברסיטה ונגד אלימות מינית, למען חופש אקדמי. עוד קראו הפעילים לפעול לסיום הכיבוש ולמען הסביבה ושלום צודק. המועמדים הבטיחו: "נייצג את כל הסטודנטים והסטודנטיות – יהודים וערבים כאחד – ונפעל להפוך את הקמפוס למקום טוב וצודק יותר למען כולנו".