אלפים השתתפו באירוע הנעילה בשדרות של מסע התקווה השלישי של נשים עושות שלום

אלפי נשים השתתפו באירוע של תנועת נשים עושות שלום שנערך אמש (חמישי) בשדרות, לציון סיום "מסע התקווה" של שבו השתתפו נשים מכל הארץ. מהארגון נמסר כי באירוע "השתתפו אלפי נשים מכל רחבי הארץ והקשת הפוליטית: מתנחלות, חילוניות, דתיות, ערביות, אימהות שכולות וקראו לממשלה הבאה: לא מוותרות על שלום, שוויון וביטחון".

מאות נשים השתתפו ביום ראשון האחרון באירוע פתיחת מסע התקווה השלישי של נשים עושות שלום בירושלים. נשים מכל רחבי הארץ הגיעו לגן הוורדים, מול הכנסת בירושלים, לטקס פתיחת המסע, בו השיקה התנועה כנסת נשים עם 120 נשים יהודיות וערביות. בטקס נאמו 12 נשים, סיפרו את סיפוריהן ודרשו הסכם מדיני ונוכחות וייצוג נשי בממשלה הבאה. בנוסף, אמנון אבוטבול שר את השיר זמן שלום- זמאן אל סאלם, שכתב והלחין אחרי שהתעורר מפציעה קשה בזמן האינתיפאדה הראשונה, ביחד עם אהובה תמר, נידא אבו זנאת משכם וראפה מוסמאר מרמאללה.

במהלך המסע בשבוע שחלף אלפי נשים צעדו ברחבי הארץ, עמדו בשיירות בצירים מרכזיים, והציבו אוהלי אימהות בהם נערכו כל יום מעגלי שיח וטקסים. בנוסף, התקיימו אירועי קולנוע בהם השתתפו נשות ציבור, אישי ציבור, אמניות ואמנים.