עשרות הפגינו בשייח' ג'ראח וקראו לעצור את גירוש המשפחות הפלסטיניות

עשרות פעילי שלום, בהם חברי חד"ש ומק"י, הפגינו אתמול (שישי) בשייח' ג'ראח במזרח ירושלים שתחת כיבוש ישראלי וקראו לעצור את גירוש המשפחות הפלסטיניות מבתיהן שבשכונה. אל המפגינים הצטרפו ח"כ עופר כסיף (חד"ש הרשימה המשותפת) ויו"ר ועדת המעקב של הציבור הערבי, ח"כ לשעבר מוחמד ברכה (חד"ש). ח"כ כסיף נשא דברים בהפגנה ואמר: "לא ניתן לממשלת המתנחלים הגזענית לבצע כאן טיהור אתני במזרח ירושלים".

יו"ר ועדת המעקב של הציבור הערבי, ח"כ לשעבר מוחמד ברכה (חד"ש) בהפגנה שנערכה אתמול במזרח ירושלים (צילום: זו הדרך)

יצוין שבמהלך ההפגנה נעצר חבר חד"ש בגלל שטענת המשטרה "עורר פרובוקציה" כי החזיק דגל פלסטין. על כך הגיב ח"כ כסיף "כנופיית העבריינים של מפקד משטרת ירושלים, ניצב דורון ידיד, עצרה את חברי, פעיל חד"ש בתלאביב. הטענה שלהם שהוא לכאורה הניף דגל פלסטין. למי שעוד לא היה ברור דורון ידיד הוא פושע שמנצל את המשטרה כדי לפגוע בפעילים פוליטיים".

דובר המפגינים מסר ש"עשרות משפחות פלסטיניות בירושלים המזרחית בסכנת פינוי מבתיהן. אלה בתים בהם הן חיות כבר עשרות שנים גידלו משפחה, בנו בית, נטעו שורשים. אחדות כבר גורשו מבתיהן והיום משפחת סבאג, בת ארבעים נפשות, נמצאת בסכנת גירוש מיידית מביתה. הכל כחלק מהניסיון של עמותות מתנחלים לייהד את מזרח ירושלים בכללה ואת שייח׳ ג׳ראח בפרט."

דבריו של ח"כ עופר כסיף, אתמול, בהפגנה בשייח' ג'ראח:

https://www.facebook.com/ofercass/videos/795395774515332