עקב איומי הימין הקיצוני: פעילי 'קול אחר' דחו את משמרת המחאה השבועית ביד מרדכי

עקב איומים מפורשים של ארגוני הימין הקיצוני לחבל באלימות בהפגנה השבועית של "קול אחר" בצומת יד מרדכי שבעוטף עזה, החליטו הפעילים שלא לקיים את המשמרת ביום שישי הקרוב. "החלטנו לא לעמוד בצומת כי מדי שבוע זה כשנה, ולהימנע מעימות אלים שלא יאפשר לנו להביע את דעתנו באופן חופשי ודמוקרטי", נמסר.

יחד עם זאת, ביום שישי הקרוב 23 בנובמבר, "אנו מתכוונים לעמוד במקום ומבקשים מכל מי שמזדהה איתנו להצטרף ולהזמין אחרים כך שנוכל לעמוד כקבוצה משמעותית מול המסיתים האפשריים. בלי אלימות ובלי הסתה, רק הסכם עם רצועת עזה יביא תקווה".

2018-11-19_203535

עוד הם ביקשו "הצטרפו אלינו בעמידה ובקריאה למנוע אלימות נוספת באזור!!! להגיע להסכם ארוך טווח! בשבוע שעבר חווינו סבב אלימות נורא נוסף. הרוגים, פצועים, טראומה נוראה ונזק עצום. החיים בשני צדי הגדר הם סיוט מתמשך והסבב הבא הוא רק עניין של זמן ללא הסכם ארוך טווח שייתן עתיד של תקווה".

בקול אחר האשימו ש"לממשלת ישראל אין כל תוכנית אמיתית לגבי עזה והיא מונעת הסדרה רק ממניעים פוליטיים תוך התעלמות מתושבי האזור החיים ללא אופק של תקווה כבר שנים רבות. המחדל המתמשך של התעלמות מוביל לסבב ועוד סבב של אלימות ללא תכלית וללא תקווה .לא ללחימה וכן לפתרון מדיני עם עזה".