על פי סקר שפורסם הבוקר: הרשימה המשותפת בהנהגת ח"כ עודה – הסיעה הרביעית

הרשימה המשותפת בהנהגת ח"כ איימן עודה (חד"ש) היא הרביעית בגודלה, על פי סקר מנדטים חדש שפורסם הבוקר (שישי) בעיתון "ישראל היום" ושנערך על ידי "מאגר מוחות". לו הבחירות היו מתקיימות היום הייתה מפלגתו של גנץ זוכה ב-19 מנדטים ואילו מפלגתו של לפיד הייתה נחלשת ל-9 מנדטים בלבד.

2019-02-01_165121

עוד עולה מהסקר כי הליכוד בראשות בנימין נתניהו מקבלת 28 מנדטים, הרשימה המשותפת – 9, הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד – 7, יהדות התורה 7, העבודה – 5, כולנו של שר האוצר משה כחלון 5. שורה של מפלגות הן על סוף אחוז החסימה: ש"ס – 4, גשר בראשות אורלי לוי אבקסיס – 4, מרצ – 4, זהות הימניתקיצונית בראשות משה פייגלין – 4.

אילו הבית היהודי האיחוד הלאומי בראשות בצלאל סמוטריץ' מקבלת 3 מנדטים ולא עוברת את אחוז החסימה. כך גם ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן ומפלגת תע"ל של אחמד טיבי לא עוברות את אחוז החסימה. עוצמה לישראל בראשות מיכאל בן ארי מקבלת אף היא 3 מנדטים. התנועה בראשות ציפי לבני ויחד של אלי ישי מקבלות מנדט אחד כל אחת.

בטרם פורסמו נתונים אלה, אמרה חברת הכנסת עאידה תומאסלימאן (חד"ש) בריאיון ששודר בגל"צ כי היא מאמינה שאחמד טיבי יחבור שוב לרשימה המשותפת: "בשעת אמת כולם יבינו שהצורך ברשימה משותפת הוא לא דבר ארעי שחולף אחרי קדנציה אחת".