עובדי רשות המסים בבאר-שבע נוקטים צעדים ארגוניים והפסיקו את עבודתם

מאות עובדי רשות המסים בבאר-שבע נקטו היום (רביעי) בצעדים ארגוניים והפסיקו את עבודתם בין השעות 09:00 ל-11:00. בשעות אלה לא התקיימה קבלת קהל ולא ניתן שירות טלפוני בכל יחידות הרשות לרבות מס הכנסה, מע"מ, מכס, חקירות ומס רכוש. במקביל, העובדים בקימו אוהל מחאה מול משרדי הרשות.

2016-06-15_192733

העובדים מוחים על ליקויים ופגמים רבים במבנה בו הם מועסקים. בין הליקויים: אריחי שיש מטים ליפול, מעליות החדלות לעבוד לעתים קרובות, הצפות ביוב תכופות, חדירת מים מהקירות, תקלות חוזרות ונשנות במיזוג האוויר, רצפות שבורות ועוד. למרות שהעובדים מתלוננים על תנאי התחזוקה הירודים מזה מספר שנים, הנושא לא טופל והעובדים ממשיכים לסבול ולעבוד תחת סכנת נפשות של ממש.

מאיר בביוף, יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מסר "למרות הפניות החוזרות ונשנות של הוועדים ושלנו להנהלת רשות המסים בבקשה לתקן את הליקויים, ממשיכים העובדים לסבול בכל פעם מליקוי אחר שמתגלה במבנה. מדובר פה בזלזול מוחלט בתחושות העובדים ובערך חייהם, ועד שלא יקרה אסון כנראה שהמצב לא ישתנה. אני מדגיש ומתריע: אם המדינה לא תתעשת ולא יינקטו צעדים מיידים לשיפור התנאים הפיזיים במשרדים, לא נהסס להחריף את הצעדים הארגוניים".