עובדי הדואר ישובו לחלק את קצבאות הביטוח הלאומי

 

עובדי הדואר הודיעו אתמול (יום ד'( כי הם ישובו לחלק את קצבאות הביטוח הלאומי, שחלוקתם הופסקה לפני כשבועיים בשל עיצומים. העובדים נעתרו לבקשתו של יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, אך הודיעו כי יחריפו את יתר העיצומים, וישביתו החל מהיום אף את סניף הדואר בכנסת. יחד עם זאת, מחריפים העובדים את העיצומים והחל מהיום הם לא ייגבו אגרה בעבור ויזות לארצות-הברית. המשמעות בפועל היא שלא ניתן יהיה להתחיל את התהליך להנפקת הוויזה.
 
זה ימים אחדים לא מתבצעות העברות בין קופות החולים; לא מחולק דואר נע (פרט לדואר נע בשדרות וביישובי עוטף עזה); לא מועבר דואר לחברי הכנסת, לשרים ולמשרדי הממשלה; לא מועברות קצבאות; לא מתבצעות העברות בעלות ואין חלוקת דואר דיפלומטי.
 
יו"ר ועד עובדי הדואר, ברוך ויצמן מסר כי "חלפו שלושה שבועות מתחילת המאבק ועד לרגע זה, ושרי האוצר והתקשורת לא מצאו לנכון להגיע לפתרון. השרים ממשיכים להתעלם מזעקת העובדים ומצרכי הציבור. כל עוד לא יועבר הכסף, נמשיך ונחריף את העיצומים עד כדי השבתה כללית של שירות הדואר בישראל. התנהלותה האטומה של הממשלה היא שהביאה אותנו למצב זה".
 
בוועד העובדים מציינים כי ועדות החריגים שהוקמו עומדות לרשות הציבור במספרי הפקסים הבאים: בדואר 03-5385901 ובהסתדרות 03-6965281. היום אחר הצהריים תתקיים ישיבת חירום של ועד העובדים הארצי, שבה יוחלט על המשך הצעדים.