סרט המתעד את פעילות לוחמים לשלום זכה לשני פרסים בפסטיבל בארה"ב

"מפרים את הסדר" זכה בשני פרסים בפסטיבל הסרטים של מייקל מור בטרברס סיטי, שבמישיגן, ארצות הברית: פרס הסרט הזר הטוב ביותר בחירת השופטים, ופרס הסרט הזר הטוב ביותר בחירת הקהל. הסרט מתעד את פעילות תנועת השלום הישראליתפלסטינית לוחמים לשלום בשני צידי הקו הירוק.

2016-08-06_150514

חן אלון וסולימאן אלחטיב לצידו של מייקל מור, עם במאי הסרט סטיבן אפקון ועם המפיקה מרסינה הייל, בפסטיבל (צילום: לוחמים לשלום)

הסרט מציג סיפור מרגש ומעורר השראהעל אנשים שיש להם אומץ לפעול בעקבות מצפונםהוא מתמקד בסיפורים האישיים של כמה מחברי התנועה ועוקב אחר תהליך השינוי שעברו מחיילים חמושים המחויבים לעימותים, לתומכי שלום לא אלימיםלאורך מסעם הם נתקלים בהתנגדותה של החברה שאליה הם שייכים, הרואה בהם בוגדים. סרטו התיעודי של הבמאי סטיב אפקון, חורג מההקשר המקומי ומביא סיפור אוניברסאלי על היכולת האנושית לראות מעבר לנרטיבים שאנו נוטים לקבל כמציאותהוא חושף את הפוטנציאל הטמון ברוח האנושית – להשתחרר מסיפורים שאינם משרתים אותנו עוד ולייצר חזון חדש. ומתעד את אחד מהמודלים המרעננים ומלאי התקווה באזור שלנו, שבו מספר קטן והולך של אנשים מעיז בכלל עדיין לקוות, לדבר או לפעול למען השלום. יצוין שהקרנה פתוחה לקהל של הסרט תתקיים ביום שישי, 19 באוגוסט, בקולנוע לב סמדר, ירושלים ב-10:30 בבוקר.

לקבלת כרטיסים להקרנת הסרט בירושלים, יש לפנות לדוא"ל: office@cfpeace.org

על הסרט: www.facebook.com/dtpfilm