מפגש של המערך המעמדי בתל-אביב

מפגש של המערך המעמדי יתקיים בתלאביב. המערך מאגד את פעילי חד"ש ומק"י בקרב העובדים באזור תלאביב.

בהזמנה לאירוע נכתב כי "בחודשים האחרונים לאן שלא מביטים רואים התאגדויות עובדים חדשות ומאבקים – הוט, פלאפון, מגדל, קווים, סגל זוטר במוסדות האקדמיים ועוד רבים וטובים. במאבקים רבים מעורבים גם חברינו. אקטיב העובדים של מק"י וחד"ש בתל אביב הוקם במטרה לקחת את הפעילות הנעשית כיום על ידי פעילים בודדים, ולהפוך אותה לפעילות מאורגנת בה משתלבים חברים רבים יותר. האקטיב שם לעצמו את המטרות הבאות: סיוע לחברים המעורבים כבר במאבקי עובדים, שילוב חברים נוספים בפעילות, ולהוות מסגרת ללימוד ודיון בפעילות בתחום זכויות העובדים".

2014-03-12_204734

ועוד: "אנחנו שמחים להזמין אתכם למפגש הפתיחה של האקטיב: מה הזכויות של עובדים מתאגדים? איך מקימים ועד? סכסוך עבודה עשה ואל תעשה, אילו מאבקים יש עכשיו באזור ואיך נכנסים לפעילות כל השאלות האלו ואחרות, או בקיצור – מבוא לפעיל המתחיל בשלוש שעות".

בתוכנית: "בין איגודים למהפכה" – ח"כ לשעבר תמר גוז'נסקי על תפקיד כוחות שמאליים העקבים בפעילות בקרב עובדים; "דע את זכויותך" – עו"ד מור סטולר (פעילה בסיעת חד"ש בהסתדרותופעילים מספרים – דגשים ותובנות של פעילים ממאבקים בהם היו מעורבים, ומה קורה עכשיו. במפגש ישתתפו, בין היתר, שרון לוזון (חבר הנהגת כוח לעובדים) ועו"ד נועה לוי (סיו"ר ארגון הסגל הזוטר באוניברסיטת תל אביב).

המפגש יתקיים בשבת, 22 במארס, החל משעה 12:00 בגדה השמאלית, רחוב אחד העם 70, תלאביב

לפרטים נוספים, בדף האירוע:

https://www.facebook.com/events/1383968838544980