מאות הפגינו מול ביתו של השר גנץ נגד הקומבינה שרוקח עם רה"מ נתניהו

מאות מפגינים מחו אמש (ראשון) בסמוך לביתו של שר הביטחון בני גנץ בראש עין, בדרישה שלא ימנע את פירוק ממשלת הימין של בנימין נתניהו. המפגינים יצאו לצעדה באזור ביתו ופרצו את המחסומים שהציבה המשטרה. הם קראו "אין לך מנדט לשבת עם מושחת". בשלב מסוים השוטרים החלו בפינוי המפגינים מהמקום בכוח, ואלה התנגדו. במהלך הפינוי נעצרה מפגינה אחת. במהלך ההפגנה פעילי תנועת "קריים מיניסטר" הניפו כרזה גדולה בה נכתב "בחירות עכשיו".

"בחירות עכשיו", כרזה שהניפו פעילים בהפגנת חירום שנערכה אמש (ראשון) מול ביתו של השר בני גנץ (צילום: קריים מיניסטר)

מהדגלים השחורים נמסר עם תחילת ההפגנה: "בני גנץ מולך שולל על ידי הלשון החלקלקה של חיים רמון ומנהל הקניון מכפר סבא לשעבר הוד בצר. בני, הגיע הזמן לבדיקת מציאות: לא תהיה ראש ממשלה. כל מה שנדרש ממך הוא ללכת לבחירות או לאי אמון. כך תיזכר כמי שהביא לסוף עידן נתניהו ולא כמי שריסק את הדמוקרטיה הישראלית. בני תתעורר".

"זו קריאת השכמה אחרונה לגנץ ולחברי כחול לבן", אמרו בתנועת המחאה קריים מיניסטר. "אל תהיו משת"פים של הנאשם. אל תחתמו על הסכם הכניעה שיבצר את שלטונו ויחסל את הדמוקרטיה. בחירות עכשיו". יצוין שהערב, בשעה 19:00, תתקיים "הפגנת חירום" מול ביתו של השר גנץ, "במחאה על מכירת החיסול שהוא עושה לדמוקרטיה הישראלית ובדרישה לפיזור הכנסת והחזרת המנדט לעם. אסור לתת לגנץ לחסל את הדמוקרטיה. בחירות עכשיו". המחאה תיערך בסמוך לרחוב טללים 7 בראש העין.

האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/1023762878100190