ח"כ עודה: הבחירה היא בין חירוב לחיבור; מזכ"ל מק"י: להציף את הקלפיות עם פתקים נגד הפשיזם

"בחירות 2019 הן בחירה בין חירוב לבין חיבור. מצד אחד, מי שמבקשים לחרב כל סיכוי לשלום, לשוויון, או לצדק ומשמרים את הייאוש ואת המלחמה. מנגד, מי שמבקשים לבנות תקווה, שותפות וסיכוי אמיתי לשינוי", כך כתב היום (שני) יו"ר רשימת חד"שתע"ל המשותפת, ח"כ איימן עודה, בטור שפורסם ב"ישראל היום" לקראת פתיחת הקלפיות מחר, בשעות הבוקר.

2019-04-08_194555

עוד כתב ח"כ עודה כי "ממשלת נתניהו היא ממשלת הגזענות והשיסוי. ממשלה שהשתמשה בכוחה הפוליטי כדי להסית נגד אוכלוסייה שלמה, שהופכת אותנו רשמית לאזרחים סוג ב' בחקיקת חוק הלאום הגזעני. עריצות הרוב שמבקש לדרוס את המיעוט".

החזון של חד"ש־תע"ל, לדברי ח"כ עודה, "הוא חזון של שותפות יהודית־ערבית לסיום הכיבוש, לצדק חברתי ופוליטי ולשוויון לכלל האזרחים. בחירה בנו היא תקווה למימוש החזון הזה. נתניהו מבין את המשוואה היטב כשאנחנו מגדילים את כוחנו, אנחנו מאיימים להפיל את שלטון הימין הקיצוני והגזעני. אז כן, ננהר לקלפיות בהמונינו. מול הלאומנות נדבר על שלום ועל שוויון. נשתמש בכוחנו כדי להפיל את חבורת הימין הקיצוני והמתלהם. תבחרו אפרטהייד או דמוקרטיה".

יצוין שמזכ"ל המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק"י), עאדל עאמר, שיגר הערב מסר לחבריו וקרא להם "להתמיד במאבק העקבי שלנו למען הערכים האנושיים כבוד האדם, השוויון והשלום". "מחר יהיה זה יותר מכריע בתולדות הארץ: או הפשיזם יהפוך למציאות חיינו או שנפיל אותו. נעשה את כל המאמץ כדי להציף את הקלפיות עם פתקים נגד הפשיזם", הדגיש.