המרצים באקדמית תל אביב-יפו החליטו להמשיך בשביתה; הפגנה בקמפוס

רוב הסגל הבכיר החליט אתמול (ראשון) להמשיך בשביתה הנמשכת מתחילת הלימודים במכללה האקדמית ת"איפו שביפו. כמו כן, סטודנטים, מרצים ואנשי הסגל הזוטר הפגינו בשעות הצהריים בתוך הקמפוס ליד בניין ווסטון.

2017-11-13_205832

אתמול נערכה אסיפה של הסגל האקדמי הבכיר, שנמשכה כ-4 שעות, כדי לדון במצב ולהחליט האם להמשיך את השביתה. תחילה הציג ועד הסגל האקדמי את הפערים שבין ההצעה שמסרה הנהלת המכללה ביום חמישי האחרון בתור הצעה סופית שלה, לבין דרישות ועד הסגל האקדמי.

לאחר מכן התקיים דיון ארוך ופתוח שבו נשמעו כל הדעות. בין היתר הובעה דאגה לסטודנטים התומכים בהמשך השביתה ואלה הדורשים את הפסקת השביתה. כמוכן נשמעו דעות שונות לגבי מהי הדרך הטובה להמשיך את המאבק האם בשביתה או בדרכים אחרות, הובעה דאגה לגבי פגיעה בזכויות הסגל, במעמד המכללה ועוד.

בסיום הדיון התקיימה הצבעה על ההצעה: "ועד הסגל האקדמי מבקש מנדט להמשיך בשביתה ומתחייב לעשות כל מאמץ לנהל משא ומתן עם ההנהלה ללא הפסקה. כמוכן הוועד ינהג במלוא שיקול הדעת כדי שלא יעמוד הסמסטר בסכנה". תוצאות ההצבעה היו: 70% בעד הצעת ועד הסגל, 19.5% נגד הצעת הוועד, 10.5% נמנעים. "לפיכך השביתה נמשכת עד להודעה חדשה. אנחנו קוראים להנהלת המכללה לחזור מיידית אל שולחן המשא ומתן לאחר שעזבה את הדיון ביום חמישי והכריזה שהצעתה סופית", נמסר.