דב חנין: ישראל זקוקה להנהגה שמבינה באמת את שעת החירום

"ישראל זקוקה להנהגה שמבינה באמת את שעת החירום. ישראל זקוקה להנהגה שתעדיף באמת את החיים עצמם", כך מסר הבוקר (ראשון) ח"כ לשעבר דב חנין, ממנהיגי מק"י וחד"ש. לדבריו "למרות כל ההבטחות וההצהרות של נתניהו מספר הבדיקות בשבוע האחרון ירד במקום לעלות. למרות כל ההצהרות וההבטחות של בנימין נתניהו, לנתב״ג ממשיכות להגיע טיסות ממוקד המגיפה בניו יורק והנוחתים ממשיכים להתפזר בארץ באופן עצמאי.
העשור האחרון כבר הראה את הנזקים שנתניהו הסב למערכת הבריאות, בדיאטה התקציבית הקשה שכפה עליה. משבר הקורונה מחייב ניהול ולא קמפיין יח״צ ריק מתוכן. נתניהו חייב לזוז הצידה. למען החיים עצמם".

ברוכים הבאים לנתב"ג (צילום: רשות שדות התעופה)

עוד האשים חנין את ראש ממשלת המעבר הימנית נתניהו "שנמנע עד כה מלבודד באופן אפקטיבי את המגיעים מארצות הברית או לעצור את הטיסות משם. הבוקר מפרסם חגי עמית ב"דה מרקר" שנתניהו 'לא יכול להרשות לעצמו מהלך שיהיה בבחינת הכרזה על כישלונו של טראמפ בהתמודדות עם התפרצות הקורונה.. . כאשר הוא עסוק בקידום תכנית החלת הריבונות על בסיס תכנית המאה של טראמפ".

יצוין שממשלת המעבר אישרה הבוקר (ראשון) שוב כי כל החוזרים מחוץ לארץ יעברו למלוניות של משרד הביטחון כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה. זאת לאחר שנתניהו הורה פעם נוספת להעביר את האחריות הכוללת למשרד הביטחון בשל נוסעים מטיסות מכמה יעדים שנחתו בנמל התעופה בן גוריון ולא הועברו לבידוד ולא תושאלו.