גם אוהדי בני יהודה תומכים בדב חנין לראשות ת"א-יפו

 

עוד איחוד כוחות מפתיע לקראת הבחירות המקומיות בת"א-יפו: ארגון אוהדי קבוצת בני יהודה בכדורגל, תושבי דרום העיר שמזוהים בדרך כלל עם הימין, הכריזו על תמיכתם ברשימה עיר לכולנו, שבראשה עומד ח"כ דב חנין (חד"ש). בשבוע שעבר נערכה פגישה בין נציגי ארגון האוהדים לנציגי התנועה ובה הם היו אמורים להכריע על אופן שיתוף הפעולה ביניהם. אם אכן ייחתם הסכם בין הצדדים הדבר יהווה תוספת כוח משמעותית לתנועה.

רחמים ששון, אוהד ותיק של הקבוצה, מסביר כי אחת הסיבות לתמיכה יוצאת הדופן בחבר הכנסת הוא תמיכתו של חנין במאבק על החזרת משחקי הבית של הקבוצה למגרש בשכונת התקווה או על הקמת מגרש חלופי. זאת, לאחר שבחמש השנים האחרונות הקבוצה משחקת במגרש בלומפילד, במשותף עם שלושת המועדונים התל אביביים. "קבוצה בלי מגרש היא קבוצה בלי זהות ונשמה", אומר ששון. "החשש שלנו הוא שאם רון חולדאי ייבחר שוב, לעולם לא יקום לנו מגרש חדש והקרקע שעליו בנוי כרגע המגרש הישן תהפוך קרקע לנדל"ן".

מאבק האוהדים מזכיר את מאבקם של אוהדי קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב שהצטרפו אף הם ל"עיר לכולנו", והמוחים עד היום על הריסת אולם אוסישקין המיתולוגי. "עיר לכולנו היא רשימה א-מפלגתית, ומס' 2 בה הוא אהרון מדואל, יו"ר ועד כפר שלם ואוהד הקבוצה. אם ייבחרו נציגים מהתנועה למועצת העירייה הם יוכלו להבטיח את האינטרסים של האוהדים" נמסר על ידי אוהדי בני יהודה.