ארגוני הסביבה יציינו את יום כדור הארץ במעגן הדיג בנחל הקישון

 

עשרות ארגוני הסביבה יציינו מחר (שני) את יום כדור הארץ במעגן הדיג בנחל הקישון החל מהשעה 10:00. במקום צפויים סיורים מודרכים לאורך נחל הקישון שקם לתחייה, פיקניקים משפחתיים וקהילתיים, פעולות יצירה לילדים, הופעות חיות, סדנאות אקולוגיות ועוד. כמו כן ייערכו "מעגלי חזון ועשייה – כדי שמיום כדור הארץ הזה נצא מחוזקים לעשייה".

2016-04-24_190710

מארגני האירוע מסרו כי "יום כדור הארץ הוא מודעות שהתעוררה להגן על החיים שלנו ועל החיים בכלל, והמודעות הזו מתעוררת ומעוררת כבר 46 שנה ברציפות. מיום כדור הארץ הזה והלאה בואו נגרום לדברים גדולים לקרות ולהשתנות". עוד נמסר כי האירוע יתקיים בפארק הקישון בחיפה "כאות לערבות הדדית עם תושבי העיר במאבקם הצודק על החיים באוויר ובסביבה בריאה וירוקה. הפסח הזה כולנו באחדות עולים לרגל לחיפה ותומכים באחינו ובאחיותינו החיפאים".

 

ניתן להגיע ליום כדור הארץ בתחבורה ציבורית: מגיעים לתחנת רכבת לב המפרץ, ומשם יהיה אוטובוס שיסיע את משתתפי האירוע אל פארק הקישון. ההסעה תפעל החל מהשעה 8:00 בבוקר ולאורך כל היום. נמסר כי "האוטובוס יתמלא ויצא לדרך, לכן קחו בחשבון קצת זמן המתנה והביאו משהו כיף לעשות או ספר טוב לקרוא עד שתצאו לדרך האוטובוס גם יחזיר את המשתתפים החל מהצהריים חזרה מפארק הקישון אל תחנת לב המפרץ.  הגעה ברכב פרטי מומלץ להשתמש בווייז מכיוון שיש מחלף סמוך שנבנה ושינויים בתנועה. למתחפשים בוויז: "מעגן הדייג מרינה 'שביט' קישון חיפה".
יצוין שבאירוע לא יימכר מזון. "אנא הביאו איתכם אוכל ושתייה לטובת פיקניק בפארק שיספיק לכם לאורך היום. אנו פועלים על מנת לספק כמה שיותר חיבורים למים ראויים לשתייה, אך למען הבריאות שלכם ושל משפחותיכם בבקשה תהיו חכמים בשמש ובואו עם מים ליום שלם, קשה לנו עוד להבטיח כמה חם יהיה. בעקבות ההשפעה של תעשיית המזון מן החי על הסביבה, אחד מעקרונות האירוע הוא טבעונות, לכן בבקשה הימנעו מלהביא מזון מן החי לשטח האירוע", נמסר.

אירועים נוספים ברחבי הארץ:

יום כדור הארץ להגנת הדבורים הנעלמות – מגן דבורים אדום בישראל
https://www.facebook.com/events/241689339506400

כנס טרזישן ישראל הראשון
https://www.facebook.com/events/178368829208341

יום כדור הארץ : מחזירים באהבה לאמא אדמה- פרדס חנה
https://www.facebook.com/events/231215307246168/

סדנת עריכה באתר אקו-ויקי
https://www.facebook.com/events/1672934259636942