ארבעה מקרי רצח: שביתה כללית בעיר טירה במחאה על אזלת ידה של המשטרה

שביתה כללית הוכרזה מחר בעיר טירה בעקבות שורה של מקרי רצח בימים האחרונים. מג'ד שיך יוסף, צעיר כבן 20 מטייבה, נרצח ביריות אתמול (שבת) במרכז מסחרי בכניסה הדרומית לעיר טירה. לצידו נרצח גם אימן נאסר, בן 49, ואדם נוסף נפצע באורח קל. כמו כן, בלילה שבין חמישי לשישי נורו למוות אימן סמארה ויזן מסרי ליד בית הקברות בעיר. אחרי הרצח אותר רכב שעולה באש באזור אחר בעיר, ועל פי החשד היורים ביצעו מתוכו את הירי לפני שהציתו אותו.

בעקות מקרי הרצח האחרונים בעיר, עיריית טירה הודיעה היום בתום ישיבת חירום על שביתה כללית בעיר שתכלול את בתי הספר וכל מוסדות החינוך, החנויות ומוסדות הציבור. במקביל, הוחלט בישיבה לפנות למשפחות המסוכסכות על מנת לדרוש מהם לעצור את שפיכות הדמים ולהגיע לפתרונות.

זירת הרצח הכפול בטירה בלילה שבין חמישי לשישי (צילום: משטרת ישראל)

 

עוד סוכם בישיבה על פנייה לראש הממשלה ולחברי הכנסת הערבים בדרישה לקיים דיון על האלימות בעיר ובחברה הערבית ועל מחאה נגד "אוזלת היד של המשטרה" מול מטה המשטרה ברמלה. בהודעה שפורסמה אמש בחשבון הפייסבוק של העירייה נכתב: "עיריית טירה דורשת מהמשטרה, שנוכחותה אינה מרתיעה עוד את מבצעי עבירות אלו, לקחת את האחריות ולהרתיע את העבריינים, לעצור אותם ולהביא אותם לדין".