עובדי פסגות שבתו שוב; נחתם הסכם קיבוצי ראשון במפעל המים כפר סבא

עובדי חברת פסגות, המאוגדים בכוח לעובדים, שבתו אתמול (חמישי) משעות הצהריים ועד לתום יום העבודה. זו השביתה השנייה בבית השקעות הגדול בישראל בשבועיים האחרונים.

2018-06-15_165420

במסגרת השביתה לא פעל עד לסוף היום מוקד שירות הלקוחות, לא התקבלו שיחות מלקוחות החברה, לא הייתה קבלת קהל, שבתה מחלקת התפעול ולא התקיימו פגישות שיווק או שיחות שימור.

800 עובדי פסגות מוחים על סירובה של ההנהלה להתקדם במשא ומתן  לחתימה על הסכם קיבוצי ראשון בחברה. המו"מ המתקיים מאז ספטמבר 2016. בתחילת החודש קיים ועד העובדים לראשונה שביתת אזהרה, אשר בעקבותיה קיימו הצדדים ארבע פגישות משא ומתן. "לדאבוננו ממשיכה ההנהלה להתבצר בעמדותיה ולהציב דרישות דרקוניות, ובראשה דרישת ההנהלה להתנות תוספות שכר בביצועי החברה, דרישה שאין לה אח ורע בהסכמים קיבוציים במשק" אמר שלומי לוגסי, יו"ר ועד העובדים.

עוד קובלים העובדים על כך שהנהלת החברה דחתה כמחצית הדרישות שהעבירו העובדים, בהם דרישות לתנאים סוציאליים על עמלות ומענקים. בית ההשקעות פסגות מנהל למעלה מ– 180 מיליארד שקל עבור 1.3 מיליון לקוחות.

יצוין שבתום מו"מ שנמשך כשנתיים, נחתם אתמול הסכם קיבוצי ראשון לעובדי מפעל המים כפר סבא. ההסכם כולל שורה ארוכה של סעיפים המיטיבים עם העובדים ושומרים על זכויותיהם.