עובדי זאפ גרופ הפגינו שוב מול ביתה של מנכ"לית קרן אייפקס זהבית כהן

עובדי זאפ גרופ ערכו הבוקר (שני) הפגנה נוספת מול ביתה של זהבית כהן, מנכ”לית קרן אייפקס הבריטית, במחאה על גרירת רגליים מצד הנהלת החברה במו”מ לחתימת הסכם קיבוצי. זאפ גרופ, המעסיקה כ-300 עובדים, עוסקת בשרותי פרסום אינטרנטיים במגוון תחומים, ונמצאת בבעלותה של קרן אייפקס. לפני כשנתיים התאגדו העובדים בהסתדרות ומאז מתנהל משא ומתן מול ההנהלה במטרה להגיע להסכמות לחתימה על הסכם קיבוצי שישפר את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי.

הפגנת העובדים, הבוקר, מול ביתה של מנכ"לית קרן אייפקס זהבית כהן ברמת השרון (צילום: ועד עובדים)

בחודש פברואר הגיעו הצדדים להסכמות, אך הנהלת החברה נמנעת מלחתום על ההסכם, על אף שוועד העובדים אפשר לחברה להוציא עובדים לחל”ת ולבצע פיטורי עובדים. בהפגנה, בה השתתפו עובדי זאפ גרופ ופעילי הסתדרות, קראו העובדים לכהן לשוב לשיחות עם נציגות העובדים ולקדם את החתימה על ההסכם. על השלטים שנשאו העובדים נכתב בין היתר: "זהבית, דברי איתי", "נלחמים על הבית", "אחרי שנתיים, נגמרה הסבלנות", "הסכם קיבוצי עכשיו" ו"ביטחון תעסוקתי זה לא מילה גסה".

יושבת ראש ועד עובדי זאפ גרופ, תקוה ברמר, מסרה: "זהבית כהן חושבת שהיא יכולה להמשיך למשוך מיליונים בזמן שלנו יספרו שאין כסף, שחייבים לפטר ושאי אפשר לדבר עכשיו על הסכמים לעובדים. לא יתכן שהיא תהנה מכל הרווחים, תמשוך אליה כספים ללא הגבלה ואותנו ישאירו בלי כלום ביד. מפירות ההצלחה שאנחנו מייצרים כבר שנים אנחנו דורשים ליהנות גם. לא ביקשנו הרבה והדרישות שלנו כבר סוכמו לפני חודשים. מספיק עם החזירות ועם חוסר הצדק".