מחאה מול מטה כי"ל בתל-אביב: הרווחים לעידן עופר – הזיהום לנו

הזיהום החמור בנחל אשלים שנגרם על ידי מפעל "רותם אמפרט" של קונצרן כי"ל המופרט שבבעלות עידן עופר אינו מקרי. המפעל ניצב בפסגת הרשימה האדומה של המשרד להגנת הסביבה. בתי הזיקוק בחיפה, אף הוא בבעלותו של עופר, שנה אחר שנה נמצאים בראש הרשימה ולפני ארבעה שבועות קיבלו מהמועצה הארצית לתכנון ובנייה אישור להרחבת המתחם המזהם בישראל ומפעלי ים המלח ממשיכים לייבש את משאב הטבע הייחודי בעולם.

2017-07-08_170658

6 מתוך 10 המפעלים הכי מזוהמים בישראל בשליטתם של משפחת עופר המשפחה המזהמת בישראל. מ"מגמה ירוקה" נמסר "נמאס לנו לשלם את המחיר של הרשלנות הפושעת של משפחה אחת שמרוויחה על חשבוננו ומותירה אחריה הרס וחורבן. נגיע ביום ראשון על הבוקר למשרדי כי"ל ברחוב הארבעה בתל אביב לדרוש את מיצוי הדין על אסון אשלים משם נצעד לקריית הממשלה לדרוש מהמשרד להגנת הסביבה לעצור את המדיניות חסרת האחראיות שאפשרה את זה. את המחדלים האלה מאפשרת מדיניות שרואה את הרווחים לפני האזרחים עליהם המדינה אמורה להגן, לפני בעלי החיים שמתים בכמויות בעקבות המחדלים הללו וכמובן לפני הסביבה שנהרסת".

ההפגנה תצא מחר (ראשון) ב-9 בבוקר ממטה כי"ל, רחוב הארבעה 17. "נדרוש מהרשיות לא לשתוק על האסון האקולוגי החמור ביותר שהיה בישראל", נמסר עוד.

האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/487521388260864