חופשה ללא תשלום: נפתחה תערוכה קבוצתית חדשה בגלריית הגדה השמאלית

תחת הכותרת "חופשה ללא תשלום" נפתחה ביום חמישי תערוכה קבוצתית בגלריית הגדה השמאלית (אחד העם 70, ת"א) בהשתתפות האמניות סיון לביא, שירי לס, שני סאסי ושיראל ספרא.

מוסיקה באירוע הפתיחה לתערוכת "חופשה ללא תשלום" שנערך ביום חמישי בגדה השמאלית בתלאביב (צילום: הגדה השמאלית)

ספרא, בוגר בית הספר לאומנויות הירושלמי מוסררה, סיפר בריאיון: "בעבודתי אני נוגע בנושאים של שפה, מפות, טריטוריה ומחיקה, תוך התעסקות ברקע ובדנ"א שלי. אני בן למשפחה חרדית לאומית מירושלים, בגיל 20 יצאתי בשאלה. אני מאמין שיש לעבוד בכל התחומים האפשריים כדי להתבטא ולכן אני עוסק בצילום, בציור, ברישום, בהדפס, בוידיאו־ארט, באנימציה, במיצב ובמיצג".

לביא, שלמדה בלונדון ובבצלאל, ערכה במארס האחרון תערוכת יחיד, "ויהי אור", במתחם האמנות בקומה החמישית של התחנה המרכזית החדשה בתל אביב. לביא מילאה את קירות הגדה בקנבסים לבנים עצומים והטביעה עליהם ציורים מופשטים גדושי צבע של נקודות וקווים, מתוך תקווה להפיח שמחה וצחוק בתחנה המסחרית הנטושה בחלקה הגדול.

תערוכת היחיד הראשונה של שני סאסי נערכה השנה בבית האמנים בתלאביב. היא מציגה 12 ציורים אחידים בגודלם, 50 ס״מ על 70 ס״מ כל אחד. הציורים נעשו על ניירות צבעוניים בגירי פסטל רך עזי פיגמנטים ובכולם – ירח. שירי לס היא אמנית ותיקה היוצרת בדרום תלאביב.

מהגדה השמאלית נמסר כי התערוכה נערכת בהתאם להנחיות משרד הבריאות והכניסה לתערוכה תתאפשר בקבוצות קטנות. ימי הפתיחה של הגלריה: שלישי בין 14:00 ל-17:00; ובשישישבת בין 10:00 ל-14:00.

עוד אל התערוכה בדף הפייסבוק של הגדה השמאלית:

https://www.facebook.com/LeftBankTLV