הרשימה המשותפת השיקה בת"א את קמפיין הבחירות: שותפות של מוחלשים

באירוע חגיגי בדרום תל אביב, השיקה (20.8) הרשימה המשותפת את קמפיין הבחירות שלה בשפה העברית. "מאבק משותף, עתיד משותף, רשימה משותפת" – הוא סלוגן הבחירות העברי שבחרה הרשימה, אשר נחשף לראשונה באירוע ההשקה.

ח"כ עודה באירוע ההשקה שנערך אמש בדרום תל-אביב (צילום: זו הדרך)

 

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש), ציין בדבריו כי "המשותפת מכוונת למנדט וחצי בציבור היהודי". עודה הוסיף: "גם אם לא יצביעו לרשימה המשותפת, אנחנו כתובת עבור האוכלוסיות המוחלשות בישראל: חרדים, תושבי עיירות הפיתוח, קהילות יוצאי אתיופיה –  אנחנו נהיה שם בשבילם".

ח"כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש, הרשימה המשותפת) חיזקה את דבריו באומרה: "מי שלא רוצה לראות את נתניהו, שיילך הכי רחוק מנתניהו. אנחנו הכי רחוקים ממנו. פה לא ימכרו אתכם ב-18 בספטמבר ולא יוותרו עליכם".

ח"כ עופר כסיף (חד"ש, הרשימה המשותפת) הדגיש אמש ש"נתניהו אמר פעם שהוא עוסק בחיים עצמם. אבל בשבילו החיים עצמם זה לא מערכת החינוך השוקעת שהופכת פחות ופחות נגישה, והחיים עצמם הם לא מערכת הבריאות הקורסת, ולא המאבק בגזענות. החיים עצמם עבור הימין הפשיסטי זה להכביד עוד את הכיבוש, להרחיב ולהעמיק התנחלויות, לחזק את המצור על גטו עזה ולירות בחפים מפשע".

בהשקת הקמפיין השתתפו כמו כן מועמדים נוספים מטעם הרשימה המשותפת: ח"כ אמטאנס שחאדה (בל"ד), סאמי אבו שחאדה (בל"ד), אורלי נוי (בל"ד), אימאן ח'טיב-יאסין (רע"ם), נועה לוי (חד"ש) וסונדוס סאלח (תע"ל).  באירוע השתתפו גם חבר הכנסת לשעבר דב חנין (חד"ש), חבר מועצת עיריית ת"א-יפו עו"ד אמיר בדראן ופעילים חברתיים מתל אביב ויפו.

באירוע ההשקה, שיועד למצביעים פוטנציאליים של הרשימה בת"א-יפו ובסביבתה, הדגישו הדוברים את ההזדמנות של השמאל העקבי הערבי-יהודי לחזק את ייצוגו נוכח חבירת מרצ לאהוד ברק ולסתיו שפיר.

ברק, ראש ממשלה ושר ביטחון לשעבר, ושפיר, שסירבה לכנות את מפלגת העבודה "מפלגת שמאל" ואת עצמה  "אשת שמאל" – אינם מייצגים חלופה אמיתית לליכוד ושותפיו הימניים הקיצוניים שתקרב עתיד בטוח לשני העמים בארץ זו.

הרשימה המשותפת, במצעה ובהרכבה, מייצגת מאבק יומיומי וחתירה לעתיד משותף – עתיד של צדק חברתי והגנת זכויות העובדים, של שוויון אזרחי ולאומי, של שוויון האישה, של דמוקרטיה ושל שלום צודק וסיום הכיבוש. ב-17.9, ביום הבחירות, תנו את קולכם לרשימה המשותפת, שפתק ההצבעה שלה נושא את האותיות ודעם.

 

סרטון עם דברי איימן עודה, אמש:

https://www.facebook.com/AymanOdeh1975/videos/308156476655752/

 

סרטון: דברי כל דוברי ערב ההשקה, אמש:

https://www.facebook.com/JointListHebrew/videos/746831082439771/UzpfSTU0NjkyNzQ0NDMzOjEwMTU3NzUzNzQwNzQ0NDM0/

 

הידיעה מתפרסמת בגיליון השבוע של "זו הדרך"