המשטרה מנעה הפגנה מול ביתו של ראש המועצה האזורית חוף הכרמל

עשרות תושבים הפגינו אתמול (שישי) מחוץ לביתו של ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, כרמל סלע, במושב גבע כרמל. ההפגנה נערכה במסגרת קמפיין נגד הקמת מתקנים להפקת גז בים וביבשה בסמוך ליישוביהם. יצוין שבניגוד לחוק, המשטרה העמידה בפני המוחים הגבלות חמורות והתירה רק לחמישה מהם להפגין מול הבית, ואת היתר ריכזה בפארק הסמוך.

מפגינים למען הסביבה, אתמול, במושב גבע כרמל (צילום: שומרי הבית)

השוטרים גם עיכבו את אחת מהם, פעילת הסביבה חנה קופרמן. אחד השוטרים חטף מידה של קופרמן את הטלפון הנייד שבו תיעדה את המתרחש במקום. השוטרים הרחיקו אותה כמאה מטרים ממקום ההפגנה ושם שיחררו אותה והשיבו לה את הטלפון הנייד. אחרי ששוחררה קופרמן שבה להפגין. ההפגנה נערכה ביוזמת ארגון "שומרי הבית" והמפגינים קראו לראש המועצה להתפטר.

"שומרי הבית" יקיימו ביום שני הקרוב, 1 בינואר, אסיפת הסברה בפאב אורנוס שבנתניה. בהזמנה למפגש נאמר "גולשים, דייגים, צוללנים, אנשי ים, ותושבים יקרים אנחנו בדקה ה-90. אסדות הגז שיוקמו 9 ק"מ מהחוף ירעילו את הים, את החוף ואת האוויר. זה לעולמים. זאת הירושה שלנו לילדים? אומרים כן לגז נקי ודורשים שאסדות הפקת הגז יוקמו רק 120 ק"מ מהחוף". כאמור, המפגש יתקיים בפאב אורנוס שבנתניה, כיכר העצמאות 13, בשעה 20:30 והכניסה חופשית.

מפגש ההסברה בנתניה בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/2093227937571839

על "שומרי הבית":

https://www.facebook.com/homelandguards