ביום שלישי הקרוב: דיון מקוון על עתידה של המחאה נגד שלטון הימין המושחת

דיון מקוון על עתידה של המחאה ההמונית נגד שלטון הימין המושחת יתקיים ביום שלישי הקרוב, 15 בספטמבר, בשעה 18:30, ביוזמת התנועה לאיכות השלטון. מהתנועה נמסר ביום שלישי הקרוב ניפגש לפאנל מיוחד עם דמויות מפתח מעולם המחאה והפעילות החברתית הישראלי, ונשאל – לאן מחאת 2020 ממשיכה מכאן?".

ועד "בקיץ 2020 ישראל התעוררה מחדש. לפי סקר שערך השבוע המכון הישראלי לדמוקרטיה, עולה אחד מכל 10 ישראלים לקח חלק בחודשים האחרונים במחאה נגד השלטון המושחת, נגד הממשלה המנותקת, ונגד ההתמודדות הכושלת עם מגפת הקורונה ועם המשבר הכלכלי. מה יהיה השינוי שייוולד מתוך המחאה? האם המחאה תגרום למפץ פוליטי ולמהפך שלטוני? האם היא תגרום לשינוי של הגישה הכלכליתחברתית במדינה? האם היא תוליד דור חדש של מהפכנים צעירים, שיהפכו לפוליטיקאים של העשורים הבאים? אף אחד לא יכול לנבא במדויק איך המחאה הזאת תסתיים. אבל אפשר לכל הפחות לדבר על כיוונים אפשריים, לאור מגמות העבר והווה. אפשר להציב יעדים ומטרות ולנסות לסלול את הדרך אל הגשמתן".

הדיון בהנחיית ויקי אשכנזי, רכזת שטח ומחאה בתנועה לאיכות השלטון, ובהשתתפות: קוסטה בלאק, ממייסדי ״קומי ישראל״, תנועת צעירי מחאת 2020; יואב עינהר, מעצב גרפי וממתג שינויים חברתיים; ד״ר אפרים דוידי, מרצה באוניברסיטת בן גוריון ופעיל, עורך "זו הדרך" ופעיל חברתי ותיק ושני קום, ראשת אגף מבצעים בתנועה לאיכות השלטון.

לפרטים והרשמה:

https://www.facebook.com/events/706228216940698