חד"ש וסיעת הרשימה המשותפת גינו את הפיגוע הרחצני בבאר שבע

חד"ש, הרשימה המשותפת וועדת ההיגוי העליונה של ערביי הנגב פרסמו אמש (שלישי) הודעות גינוי בעקבות הפיגוע הקשה בבאר שבע, בו נרצחו ארבעה תושבים: הרב משה קרביצקי, בן 50 נדרס למוות כשרכב על אופניו; לורה יצחק בת 43; מנחם מנוחין יחזקאל בן 67; ודוריס יחבס בת 49, נדקרו למוות.

זירת הפיגוע הרצחני, אמש, בבאר-שבע (צילום: מד"א)

 

בהודעת חד"ש נכתב: "חד״ש מגנה את הפגיעה הרצחנית באזרחים בבאר שבע. דרך האלימות אינה דרכו של הציבור הערבי בכלל ובנגב בפרט, ואינה חלק ממאבקם הצודק של ערביי הנגב נגד הנישול והדיכוי. אנו כבר שומעים את המסיתים מתכוונים להשתמש בטרגדיה כדי להצית תבערה גזענית ולהוביל לאלימות נגד אזרחים ערבים. אסור לתת להם לנצל רצח של חפים מפשע כדי להוביל לעוד אלימות".

לדברי ח"כ עאידה תומא-סלימאן, "אני מגנה את הפגיעה באזרחים חפים מפשע בבאר שבע, ושולחת איחולי החלמה לפצועים, ותנחומים למשפחות הנרצחים". היא הוסיפה: "זו לא דרכו של הציבור הערבי בכלל, ובנגב בפרט, במאבקו הצודק נגד הנישול והדיכוי המתמשכים. אני מזהירה מפני ההסתה הגזענית ומהשימוש בפשע זה להצדקת הקמת מיליציות גזעניות שירדפו ערבים" (עוד בנושא בגיליון השבוע של "זו הדרך", עמ' 5).

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, מסר: "שמעתי בזעזוע על האירוע הרצחני בבאר שבע. אלימות היא אינה דרכנו ועלינו לגנות אותה בכל תוקף. ליבי עם משפחות ההרוגים בשעתן הקשה, ואני שולח איחולי החלמה לפצועים".