1500 עובדי בזק און ליין התארגנו בהסתדרות

ההסתדרות תשמש כארגון היציג של עובדי בזק און ליין, שמפעילה מוקדי שירות חיצוניים לעשרות חברות גדולות במשק. העובדים ביקשו להתארגן בהסתדרות על רקע רצונם להסדיר את הזכויות, תנאי ההעסקה והביטחון התעסוקתי שלהם. בין היתר, הם דורשים להסדיר את תנאי השכר שלהם, בייחוד על רקע החלטה חדצדדית שקיבלה באחרונה הנהלת החברה להפסיק לשלם להם על זמני ההפסקות היומיים.

2015-03-30_194226

הבוקר שלחה ההסתדרות מכתב לערן קריסטל, מנכ"ל החברה, שכולל את טפסי ההצטרפות של העובדים. במכתב נאמר כי ההסתדרות היא הארגון היציג של העובדים, לאחר שיותר משליש מהם חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון, וכי כנהוג בהליכים מסוג זה – על ההנהלה להימנע בתקופה הקרובה מצעדים חד צדדיים, שעשויים לשנות את תנאי העסקת העובדים.

בזק און ליין נוסדה ב-2001 והיא מצויה בבעלות מלאה של בזק, החברה עוסקת בהקמה, ניהול ותפעול של מוקדים טלפוניים המספקים מיקורחוץ לשירותי מכירות ומידע, תיאום פגישות וזימון תורים לחברות וארגונים גדולים. בין לקוחותיה נמצאים שירותי בריאות כללית, אגד, מפעל הפיס, מוקד המשרד הממשלתי לאזרחים ותיקים, פזגז ופלאפון. לחברה ארבעה אתרי פעילות ברחבי הארץ: הגדול ביניהם ממוקם בבאר שבע, שניים נוספים פועלים בקריית מלאכי ורביעי – בכפר ירכא. בחברה מועסקות בעיקר נשים.

דומיניק אטלידיאמנט, יו"ר ועד הפעולה הזמני של בזק און ליין, אמרה כי "אנחנו מאוד אוהבים את החברה שלנו ולא נעשה מהלך כלשהו שיפגע בה, או בהנהלה. מטרתנו היא רק ליצור מקום עבודה שיעניק זכויות לכלל העובדים. נפעל למימוש זכויותינו מתוך אמונה שעובדים שבעי רצון יביאו תועלת רבה יותר לארגון. אנחנו קוראים להנהלת החברה לשבת עמנו למשא ומתן ולהתדיינות פתוחה, כדי להסדיר את תנאינו בהסכם קיבוצי".