עו"סים, פסיכולוגים ורנטגנאים יפגינו ביום שישי במחאה על הסכם השכר שנחתם על ידי ההסתדרות

תחת הכותרת "להציל את השירות הציבורי – עובדות ועובדים דורשים להתפרנס בכבוד", תתקיים ביום שישי הקרוב, 1 בינואר הפגנה של עובדים סוציאליים, פסיכולוגים מכל החטיבות, סטודנטים לעבודה סוציאלית ולפסיכולוגיה, רנטגנאים, ועובדים נוספים במגזר הציבורי הפגנה במחאה "על הסכם השכר המביש בין האוצר להסתדרות".

2015-12-30_221331

עוד נמסר על יעדי המארגנים "אנחנו – שיום יום דואגים ומטפלים בילדים, הורים ומבוגרים בבתי הספר, במערך בריאות הנפש, לשכות הרווחה, בתי החולים -דורשים מהמדינה לדאוג לנו על מנת שנוכל להמשיך לקיים את השירות הציבורי!אנחנו לא מוכנות ומוכנים להשלים עם ההסכם שנחתם מעל ראשינו ולא מייצג נאמנה את דרישות ורצונות העובדים והעובדות בשטח". לדבריהם "ההסכם שנחתם הוא לא הסכם היסטורי. ההסכם שנחתם הוא תעודת עניות לממשלה ולהסתדרות ביחסם לעובדים בעלי השכר הנמוך והוא פוגע בזכות הציבור לחיי רווחה ובריאות ולקבלת טיפול מקצועי ללא עלות ולא נשב ב'שקט תעשיתי' עוד כמה שנים".

 

ועוד: "לא ניתן למשרד האוצר לעשות הפרד ומשול בין עובדים, כוחנו הוא באחדותנו. נפגין יחד על מנת להשיג תוספות שכר משמעותיות לכלל הועדים והאיגודים. אנחנו, קוראים ליתר העובדים והציבור הרחב להצטרף לדרישה המשותפת: לא לפירורים – כן לפרנסה בכבוד, ולחיי רווחה ובריאות הולמים". בשעה 9:00 יתכנסו המפגינים בקרבת הוועד הפועל של ההסתדרות, רחוב רמז פינת ארלוזורוב וכעבור שעה הם יצעדו לכיוון קריית הממשלה בה תתקיים בשעה 11:00 עצרת מחאה. יצוין ההפגנה מאורגנת על-ידי עובדים ועובדות ממגזרים שונים: מאבק השכר למען הפסיכולוגיה הציבורית,  רנטגנאים דורשים שכר בכבוד, עמותת עו"סים שינוי ותנועת עתידנו – למען עתיד העבודה הסוציאלית בישראל.

 

האירוע בפייסבוק:

https://he-il.facebook.com/events/200989123578696