עובדי כי"ל ישתתפו בעצרת נגד ממשלת הימין שתתקיים במוצ"ש בכיכר רבין

עובדי כי"ל ישתתפו בעצרת נגד ממשלת הימין שתתקיים מחר, מוצ"ש, בכיכר רבין. בין הבאים: העובדים השובתים זה יותר מחודש כדי למחות נגד פיטורי עמיתיהם בעקבות החלטת הנהלת הקונצרן המופרט. יו"ר וועד העובדים של מפעלי ים המלחאדמונד לנקרי, שינאם בעצרת, התייחס היום (שישי) למצב התעסוקה בדרום: "אנו עדים לאוזלת הידיים של הממשלה בקשר למניעת פיטורי עובדים. לא הגיוני שהמדינה לא מתערבת בכל מה שקשור בפיטורי עובדים בכל המדינה, במיוחד בנגב. הטייקונים גורפים מיליארדים ומפטרים עובדים, והממשלה בשלה, לא מגיבה כלל".

עוד צפויה לנאום מחר מיכל קסטן קידר, אלמנתו של סא"ל דולב קידר, שנהרג במלחת עזה האחרונה. אתמול היא הודיעה כי היא תצטרף לרשימת הנואמים בעצרת "ישראל רוצה שינוי" שתיערך בכיכר רבין.

2015-03-07_002635

אל העצרת שתתקיים מחר, צפויים להגיע עשרות אלפי אזרחים, שיפגינו בדרישה להחלפת השלטון ושינוי סדרי העדיפויות במדינה. קידר הסבירה את החלטתה ואמרה: "מי שלא אכפת לו שיהיו מלחמות, למה שיהיה אכפת לו מיוקר המחייה. איני מקבלת את הטענה שאין למי להצביע אז לא מצביעים, או את הטענה לפיה נגזר על הציבור הישראלי לחיות במלחמה. להנהגה יש אחריות כלפי אותם לוחמים ויש להם אחריות למנוע את ההרג, שהם סופגים יותר מכולם"?

ראש המוסד לשעבר, האלוף במיל' מאיר דגן, שינאם גם הוא בעצרת, הסביר: "אין לי כל עניין אישי עם ראש הממשלה, אשתו, הוצאותיו ואורחותיו אני מדבר על המדיניות שאותה הוא מוביל. מדובר במדיניות הרסנית לעתידה וביטחונה של ישראל. כמי שגידל פה את ילדיו וכעת גדלים כאן נכדיו, וכמי שמאמין בכל ליבו בחלום הציוני אני חש סכנה להמשך קיומו של החלום הזה, ועל כך אבוא לדבר". נואמים נוספים בעצרת יהיו הצייר והסופר יאיר גרבוז, העיתונאית והפעילה החברתית אורלי ברלב, נציגת מאהל הדיור, דורית לו והפעיל חברתי תמיר חג'ג'.

האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/1570647003176566