עובדי זאפ החלו לנקוט צעדים ארגוניים וקיימו אסיפת מחאה במטה החברה

עובדי חברת ההיי-טק זאפ החלו הבוקר (ראשון) לנקוט צעדים ארגוניים בעקבות עסקת מכירת החברה מקרן אייפקס הבריטית לקבוצת פורמולה ואי הסדרת מעמדם במסגרת הסכם קיבוצי. בשבוע שעבר התקיימה ישיבת עובדים בה הוחלט לקיים הבוקר אסיפת מחאה של כלל העובדים בלובי הבניין ומחוץ למשרדו של מנכ"ל זאפ גרופ, רמי חזן. עוד הם יפגינו מחר מול ביתו של מנכ"ל פורמולה, גיא ברנשטיין.

עובדים מוחים הבוקר מול משרדו של מנכ"ל זאפ גרופ, רמי חזן, במטה החברה (צילום: ועד עובדים)

 

בחברת זאפ גרופ מועסקים כ-300 עובדים. החברה עוסקת בשירותי פרסום אינטרנטיים במגוון תחומים, ונמצאת בבעלותה של קרן אייפקס. לפני כשלוש שנים, התאגדו העובדים בהסתדרות לאור אכזבתם מההסכם הקיבוצי שנחתם בשיתוף ההסתדרות הלאומית. מאז מצוי ועד העובדים במשא ומתן מתמשך מול ההנהלה במטרה להגיע להסכמות לחתימה על הסכם קיבוצי חדש, אשר ישפר את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי של העובדים.

עסקת המכירה של חברת זאפ גרופ מידי קרן אייפקס מהווה אירוע משמעותי ביחסי העבודה אשר ישפיע רבות על עתיד עובדי החברה. נציגות העובדים הודיעה כי לא תאפשר מעבר שקט של מכירת החברה לקבוצת פורמולה ללא הסכם קיבוצי חתום ומענק רכישה לעובדים. לדברי יו"ר ועד העובדים, תקווה ברמר: "יש בזאפ עובדים נהדרים שמגיע להם יותר. אני קוראת למנכ״ל פורמולה, גיא ברנשטיין לכבד אותם ולהגיע להסכמה יחד עם נציגות העובדים להסכם קיבוצי ובכך להשלים את פרק המכירה".